۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۸۷۷۱۶
به مناسبت سفر رهبر انقلاب به قم؛

جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم در آستانه سفر مقام معظم رهبری به این استان، با حضور استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی در تالار معصومیه استانداری برگزار شد.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم، عصر روز پنج شنبه(22مهرماه) به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان در تالار معصومیه استانداری برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام موسی پور استاندار تشکیل شد، حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، احمد حاجی زاده و دهناد معاون سیاسی و امنیتی و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی استاندار، نادرالاصلی معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری، حقیقی مقدم فرماندار و مسؤولان کمیته های ستاد استقبال از مقام معظم رهبری به ایراد سخن پرداختند.

استاندار قم در این جلسه در خصوص زمان دقیق سفر رهبر انقلاب به قم گفت: مردم قم از مدت ها قبل مشتاقانه و بی قرار منتظر قدوم پر خیر و برکت رهبر محبوب و فرزانه انقلاب اسلامی هستند وان شاء الله این انتظار همزمان با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به پایان خواهد رسید و قمی ها میزبان رهبر و مقتدای خویش خواهند بود.

تشریح جزئیات برنامه های سفر رهبر انقلاب به قم

حجت الاسلام موسی پور با تشریح برنامه های سفر مقام معظم رهبری به استان مقدس قم خاطر نشان کرد: استقبال رسمی از ایشان صبح روز 27 مهر ماه انجام می شود و رهبر انقلاب بعد از سخنرانی عمومی ، دیدارهایی با خانواده های شهدا ، بسیجیان ، دانشجویان ، جوانان ، طلاب و روحانیون و مسئولان اجرایی خواهند داشت؛ مقام معظم رهبری همچنین در این سفر برنامه ها و دیدارهای مفصلی را با حوزویان خواهند داشت.

27مهرماه آفتاب ولایت در شهر مقدس قم طلوع می کند

حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، با بیان اینکه 27مهرماه آفتاب ولایت در شهر مقدس قم طلوع می کند گفت: اقشار مختلف مردم قم بی صبرانه و بی قرار منتظر تشریف فرمایی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستند و برای زیارت ایشان لحظه شماری می کنند.

وی سفر مقام معظم رهبری به استان قم را بسیار بابرکت توصیف و تصریح کرد: دستاوردها، برکات و آثار مثبت این سفر به یاد ماندنی منحصر در امور مادی و عمرانی نخواهد شد و برکات معنوی و فرهنگی زیادی را عاید قم خواهد کرد.

تشکیل ستاد جمع آوری نامه های مردمی سفر رهبر معظم انقلاب

نادر الاصلی معاون دفتر ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری نیز در ادامه جلسه شورای اداری قم، از تشکیل ستاد جمع آوری و رسیدگی به نامه های مردمی سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان قم خبر داد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه و عنایت ویژه ای به نامه های مردمی دارند تصریح کرد: ایشان انتظار دارند آنچه مربوط به نامه های مردمی است را به ایشان انعکاس دهیم و گزارش و نتیجه آن را خدمت شان تقدیم کنیم.

احمد حاجی زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم، با بیان اینکه سفر رهبری به قم رسالت و وظیفه مدیران را سنگین تر می کند ابراز داشت: مردم قم با تمام وجود حامی ارزش ها و تابع ولی فقیه هستند و حضور پرشور آنها در مراسم استقبال از حضرت آقا، جلوه های زیبایی از پیوند مردم با ولایت را نشان خواهد داد.

وی تصریح کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم، در تاریخ سفرهای ایشان ماندگار خواهد شد و قمی های استقبالی بیادماندنی و بی نظیر از ولی فقیه و نائب امام عصر(عج) خواهند داشت.

اعزام هیاتی از سوی رهبر انقلاب به بخش های تابعه استان قم

عبدالسعید حقیقی مقدم فرماندار قم نیز از اعزام هیاتی از سوی مقام معظم رهبری به بخش های استان قم خبر داد و افزود: همزمان با سفر رهبر فرازنه انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم، هیاتی ازسوی ایشان به بخش های استان سفر خواهند کرد.

وی سفر رهبر معظم انقلاب را برای استان قم دارای دستاوردها و برکات بسیار فراوان ارزیابی و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به هر کجا که سفر کرده اند، قدوم مبارک شان منشا خیر و برکت فراوان بوده است.

دهناد معاون برنامه ریزی استاندار قم در ادامه جلسه شورای اداری تصریح کرد: به منظور بررسی مشکلات استان قم، جلسه مقدماتی با وزارتخانه های مختلف انجام شده است و در روز شنبه نیز توافق نهایی در خصوص مصوبات سفر رهبری قطعی خواهد شد.

معاون استاندار قم با بیان اینکه سفر مقام معظم رهبری به توسعه استان قم شتاب بیشتری خواهد داد ابراز داشت: امیدواریم با همت و تلاش بیش از پیش مسؤولان استانی بهره ها و برکات بیشماری از این سفر نصیب استان شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات