۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۷۹۱۷
معاون امور طلاب و دانش‌ آموختگان حوزه‌های علمیه:

پیوند مراجع تقلید و علما با رهبری ناگسستنی است

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌ آموختگان حوزه‌های علمیه با بیان این که مراجع تقلید و علما با رهبری پیوند ناگسستنی دارند،‌ اظهار داشت: دشمنان از این پیوند عصبانی‌اند و به همین دلیل به کینه‌توزی می‌پردازند.
آيت الله سيد خامنه اي
حجت‌الاسلام محمود ملکدار، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سالروز میلاد حضرت ثامن الجج(ع) به شهر قم گفت: یکی از سنت‌های حسنه که مقام معظم رهبری دارند سفر به استان‌های کشور است که به طور طبیعی این سفرها آثار معنوی و مادی فراوانی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: همچنان که سفر قبلی رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر قم برکات فروانی داشت به یقین این سفر نیز به دلیل وجود حوزه‌های علمیه برکات این سفر نیز مضاعف خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: نظرات کارشناسانه‌ای که رهبر انقلاب برای حوزه‌ها علمیه ارائه می کنند بسیار راهگشا است،‌ همچنین با شناختی که از علما و حوزه دارد به خوبی چشم‌انداز حوزه‌های علمیه را ارائه می کنند؛ از این‌رو حوزه های علمیه به رهنمودهای کاربردی ایشان محتاج هستند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با طلاب و نخبگان دیدار خواهند داشت، افزود: ایشان در سفرشان به قم با عموم حوزویان در حرم مطهر دیدار می کنند و حوزویان از رهنمودهایشان بهره‌مند خواهند شد و از هم‌اینک حوزویان بی‌صبرانه منتظر قدوم مبارک ایشان هستند.

حجت‌الاسلام ملکدار به تبلیغات منفی دشمنان درخصوص سفر رهبری به قم اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان به طور طبیعی از ابتدای انقلاب همیشه مساله‌ای را بهانه قرار می‌دادند تا دشمنی و کینه خود را نسبت به نظام و انقلاب، مردم و رهبری نشان دهند.

وی ادامه داد: دشمنان از این موضوع ناراحتند که ولایت فقیه سی سال جز عزت، برکت و شرف برای این ملت و مملکت نداشته است؛ از این‌رو نسبت به این موضوع حساس هستند و دشمنی می‌کنند.

این مسؤول حوزوی افزود: دشمنان برای این که چهره منور و الهی ولایت فقیه را در میان مردم کم نور نشان دهند به طور طبیعی به کینه ورزی می‌پردازند.

وی تاکید کرد: ما که در متن حوزه و در ارتباط با علما و مراجع هستیم به روشنی می‌بینیم که مراجع تقلید و علما معتقدند این سفر پیوند عمیق و ناگسستی میان مراجع و رهبری است به همین دلیل دشمنان عصبانی شده و به برخی شایعات می‌پردازند./917/ت302/ص
ارسال نظرات