۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۸۸۱۹۳
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

حضور تاریخی مردم ولایت مدار قم پاسخ کوبنده ای به افکار منحرف ضد انقلاب های داخلی و خارجی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری استقبال علما، روحانیان و مردم ولایت مدار قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی را سند محکمی بر حقانیت و توانمندى رهبرى دینى حضرت آیت الله خامنه ای دانست و گفت: استقبال عظیم مردم قم از رهبر معظم انقلاب تجلی شعور، بصیرت اسلامی و نشاط ملی بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به استقبال بی نظیر مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی، این اسقبال را برگ زرین دیگری از مردم ولایت مدار قم در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست.

وی با بیان این که مردم به ویژه طلاب و روحانیان قم عشق و ارادت خود به امام زمان (عج) را در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نائب امام عصر (عج) به نمایش گذاشتند، افزود: این مسأله بیانگر عشق و علاقه نا محدود ملت ایران به ولایت فقیه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که استقبال بی نظیر مردم، طلاب و روحانیان قم از مقام معظم رهبری دیگر جایی برای اظهار نظر ضد انقلاب ها باقی نگذاشت، خاطرنشان کرد: عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی این بار هم در برابر این همه عشق و ارادت ملت ایران به مقتدای خود زبان به دهان گرفته اند.

وی با اشاره به ناکام ماندن عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی برای منحرف کردن سفر معظم رهبری به استان قم با تبلیغات منفی، گفت: حضور تاریخی مردم ولایت مدار قم، مراجع و علما پاسخ کوبنده ای به افکار منحرف ضد انقلاب های داخلی و خارجی بود.

امام جمعه بهشهر حضور مراجع و علما در مراسم استقبال و همچنین دیدار با رهبرمعظم انقلاب اسلامی را نشان دهنده پیوند قوی رهبری و مراجع تقلید دانست و خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش های منفی برخی عناصر ضد انقلاب برای کمرنگ جلوه دادن این ارتباط، اما حضور تاریخی مراجع و علما در استقبال از رهبری انقلاب اسلامی و صدور پیام های مختلف همه این توطئه ها را خنثی کرد و نشان داد عشق و ارادت بسیار سنگینی میان مراجع تقلید و رهبری نظام وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با اشاره به این که استقبال عظیم مردم قم از رهبر معظم انقلاب تجلی شعور، بصیرت اسلامی و نشاط ملی بود، تصریح کرد: مردم قم به نمایندگی از امت اسلامی در ام القرای انقلاب نسبت به رهبر معظم انقلاب به عنوان نائب امام زمان (عج) ادای احترام کردند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که 27 مهر ماه امسال تجلی دیگری از حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود، تأکید کرد: سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر قم  باید به عنوان یک روز رسمی در تقویم ملی ایران اسلامی به ثبت برسد تا تاریخ این عشق و ارادت ملت به رهبر خود را همواره مشاهده کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که قدوم مبارک مقام معظم رهبری در همه مناطق کشور همواره منشأ خیر و برکات معنوی، مادی و فرهنگی فراوانی بوده است، ادامه داد: در این سفر مهم حوزه های علمیه و مردم استان قم نیز از این برکات بهره مند خواهند شد. 

وی در ادامه با اشاره به ارتباط خوب رهبر معظم انقلاب اسلامی با حوزویان نیز گفت: ارتباط خوب این مرجع عالیقدر جهان با حوزویان و اقشار مختلف مردمی موجب شده است که این چنین استقبال بی نظیری از ایشان انجام شود و جوش و خروش مردم قم در این روز بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی خاطر نشان کرد: همه سعادت، خوشبختی و موفقیت های فراوان نظام اسلامی به برکت عنایت امام عصر و دستان با کفایت امام راحل و مقام معظم رهبری است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: این ارادت ملت ایران نسبت به مقام معظم رهبری به دلیل پذیرش ولایت ایشان به عنوان نائب امام زمان (عج) است و عشق و علاقه به رهبری در اعماق وجود مردم ما ریشه دارد.

امام جمعه بهشهر با اشاره به پیام های مختلف مراجع در قم از ورود رهبری نیز خاطر نشان کرد: استقبال مراجع از رهبری و همچنین دیدارهای ایشان با معظم له بیانگر عشق و ارادتی است که بین مراجع و رهبری دینی وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین جباری در ادامه افزود: حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبری دینی جامعه اسلامی، فردی شجاع، مدبر، نترس و آگاه به مسائل است که با این سفر چند روزه به استان قم، نیز بی گمان شکوفایی خاصی در منطقه ایجاد خواهند کرد.

وی با اشاره به شرایط علمی و دینی حوزه علمیه قم اضافه کرد: این مرکز علمی و دینی با پرورش بزرگان دینی به عنوان مرکز تشیع در جهان مورد توجه است و شرایط فعلی جهان اسلام اقتضا می کند که این مرکز بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد./950/ت301/ج
ارسال نظرات