۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۸۸۲۶۷

تجلیل آیت الله مکارم شیرازی از حضور بی نظیر مردم در استقبال از رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی از حضور باشکوه و بی نظیر مردم در استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی تجلیل کرد و آن را نشان وحدت و یکپارچگی در ایران دانست.
استقبال از مقام معظم رهبري در شهر قم استقبال از مقام معظم رهبري در شهر قم رهبر معظم انقلاب در استقبال مردم قم حضرت آيت الله مکارم شيرازي از مراجع تقليد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، شامگاه 28 مهرماه در دیدار سفیر و شماری از نمایندگان پارلمان  آلمان، در پاسخ به سوال نماینده حزب سبز این کشور در خصوص اختلافات داخلی ایران گفت: خوشبختانه در ایران اتحاد و یکپارچکی خوبی برقرار است.

وی اختلافات پس از انتخابات سال گذشته ایران را طبیعی خواند و اظهار داشت: آنچه در این انتخابات رخ داد از جمله مسائل داخلی بود که در هر انتخاباتی چنین وقایعی صورت می گیرد و این اختلافات هرگز به اتحاد درونی کشور لطمه ای نمی زند.
 
این مرجع تقلید به استقبال بی نظیر مردم قم از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و از حضور باشکوه مردم تجلیل کرد و افزود: در استقبال از رهبر انقلاب اسلامی همه گروه های مردمی حضور داشتند که این خود نیز دلیلی بر وحدت و یکپارچگی در ایران است./917/پ201/ج



ارسال نظرات