۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۸۸۳۸۱
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

لحظات به یادماندنی دیدار حوزویان با رهبر معظم انقلاب در تاریخ ثبت شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: حضور پرشور مردم در مراسم استقبال و حضور با شکوه حوزویان در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب، خط سنگین بطلانی بر تمام توهمات دشمنان بود.
ديدار هزاران نفر از طلاب و روحانيون قم با رهبر معظم انقلاب


حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی، معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه با رهبر معظم انقلاب، این حضور را معنادار و دارای پیام‌های متعدد و در خور توجه دانست.

وی با بیان این‌که این حضور باشکوه از عشق و محبت سرشار حوزویان به مقام معظم رهبری حکایت دارد، افزود: حوزویان ثابت کردند که محبتشان نسبت به مقام امامت، ولایت رهبر معظم انقلاب و مرجعیت شیعه ویژه است.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به شرایط خاصی که در جامعه ایران حاکم شده و تلاش رسانه‌های معاند غرب در القای فاصله بین مردم و رهبری از یک طرف و فاصله مرجعیت با نظام از طرف دیگر، ابراز داشت: حضور استثنایی مردم و حوزویان در صحنه بسیار معنادار بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در مراسم استقبال و حضور با شکوه حوزویان در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب، خط سنگین بطلانی بر همه توهمات دشمنان بود و اثبات کرد که همچنان مردم و حوزویان پای دفاع از ارزش‌ها و ولایت ایستاده‌اند.
 
حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: لحظات تاریخی و به یادماندنی دیدار حوزویان با مقام معظم رهبری در تاریخ ثبت شد، چرا که هرکسی با چشم بینا به حرم مطهر حضرت معصومه(س) نگاه می‌کرد، شور و شعف و صف‌های به هم فشرده‌ای را می‌دید که برای زیارت رهبر معظم انقلاب لحظه‌شماری می‌کردند.
 
وی با بیان این‌که دیدار حماسی حوزویان و رهبر معظم انقلاب در عرصه جهانی بسیار تأثیرگذار بود، دوستان انقلاب را بسیار خوشحال و دشمنان را مأیوس کرد، گفت: امروز کفار و دشمنان اسلام هم از این همه عشق و حماسه دو سویه یعنی محبت رهبری به مردم و محبت مردم به رهبری به وجد آمده‌اند.
 
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران همچنین با اشاره به حضور پرشور طلاب خواهر در این مراسم به یادماندنی، اظهار داشت: شور و اشتیاق بین طلاب خواهر برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به حدی بود که از روز گذشته مراسم، کارت‌های ملاقات نایاب شده بود.

حجت‌الاسلام حسینی، ادامه داد: تنها سه هزار کارت ملاقات بین خواهران طلبه توزیع شد و قرار هم بود سه هزار نفر در صحن عمومی حضور پیدا بکنند، اما حضور بیش از این تعداد بود.

وی، بیان داشت: چندین سال انتظار حوزویان برای زیارت مقام معظم رهبری جامع عمل پوشید و با سفر ایشان و خط مشی‌هایی که برای حوزه‌های علمیه ترسیم فرمودند، چراغ راه برای تغییر و تحول مثبت در حوزه‌های علمیه به برکت ولایت فراهم شد و دیگر بهانه‌ای برای کم‌کاری و کوتاهی وجود ندارد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران تصریح کرد: امروز مسؤولیت کسانی که توان امکان تغییر و تحول را در حوزه دارند، صد چندان شده و جزو واجباتی است که همه با امداد الهی، همت والا و بالا بتوانند تحول مدنظر مقام معظم رهبری را در حوزه‌های علمیه ایجاد کنند. /920/ت302/ص

ارسال نظرات