۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۸۸۴۱۴
امام جمعه سمنان:

سفر تاریخی رهبر انقلاب به قم سبب استحکام پیوند مردم و مراجع با رهبری شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم و استقبال گسترده مردم و مراجع عظام از ایشان، سبب استحکام پیوند مردم و مراجع با رهبری شد.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت: سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم و استقبال گسترده مردم و مراجع عظام از ایشان سبب استحکام پیوند مردم ومراجع با رهبری شد.

وی افزود: به رغم تبلیغات سوء فتنه گران داخلی و خارجی مبنی جدایی مراجع عظام تقلید از رهبری این استقبال گسترده نشان داد مردم و مراجع همواره در مسیر ولایت بوده‌اند و هیچ‌گاه نظام و انقلاب خود را تنها نمی‌گذارند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم اظهار داشت: قم مادر انقلاب است و هیچ مادری فرزند خود را رها نمی کند؛ از این رو مردم نیز همواره با انقلاب بودند..

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با اشاره به اهمیت قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و نقش اجرای این قانون در توزیع عادلانه ثروت گفت: همراهی با دولت برای اجرای این قانون وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اعزام زائران بیت الله الحرام به سرزمین وحی به حجاج توصیه کرد: در هزینه‌های حین و بعد از سفر صرفه‌جویی و به منظور حفظ وحدت مسلمین جهان در نمازهای جماعت اهل تسنن شرکت کنند.

خطیب جمعه سمنان در ادامه با تقدیر از دست اندرکاران ستاد دهه کرامت و استقبال مردم سمنان از خادمان آستان قدس رضوی افزود: مشارکت گسترده مردم در جشن میلاد امام رضا‌(ع) نشانه عشق و ارادت مردم این استان به امام هشتم است./960/پ201/س

ارسال نظرات