۰۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۸۸۶۳۵
حجت الاسلام قربانی:

بسیجیان با عمل به فرامین رهبری، رسالت خود را به خوبی ایفا کرده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان استان قم، حرکت آنان در مسیر اعتدال و مطابق موازین اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد.
موسي قرباني نماينده مجلس
حجت الاسلام موسی قربانی، نماینده مردم قاین در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری، به شهر مقدس قم، استقبال اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیان و علما و مراجع را از ایشان بسیار باشکوه و پرشور توصیف کرد.

وی بیانات مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با عموم مردم، خانواده های شهدا، طلاب و روحانیان و دیگر جلسات ایشان در قم را بسیار حکیمانه ارزیابی کرد و گفت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بسیار مدبرانه و حکیمانه بود و همه باید با تامل و تدبر کافی به فرمایشات ایشان توجه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این فعال سیاسی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان استان قم تصریح کرد: همان گونه که رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند، بسیجیان در صحنه ها و عرصه های مختلف رسالت و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس بیان داشت: نظام اسلامی هرچند دشمنان کینه توز و قسم خورده ای دارد، اما در سوی مقابل دوستان بسیار وفاداری نیز دارد که در عرصه های مختلف و در بحرانی ترین شرایط با بصیرت صحنه ها را رصد کرده و وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه بسیجیان از آزمون های مختلف سربلند بیرون آمده اند ابراز داشت: بسیج در هر عرصه و صحنه ای که حضور یافته، با عمل به فرامین مقام معظم رهبری و حفظ بصیرت و هوشیاری به خوبی رسالت خود را ایفا کرده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی، بیانات مقام معظم رهبری را در پیشبرد امور و حرکت صحیح بسیج مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: بسیجیان در سایه توجه به فرامین، راهکارها و بیانات مقام معظم رهبری در دوران جنگ، دوران شورش منافقین در سال های دهه 60، دوره حاکمیت هشت ساله اصلاحات و مجلس ششم و همچنین فتنه سال گذشته فداکاری و جانفشانی های بسیاری کرده اند و باید از زحمات و عملکرد درخشان آنها تجلیل و تقدیر کنیم.

حجت الاسلام قربانی، با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص نقشه های دشمنان برای وارونه نشان دادن واقعیات در جامعه و دلسرد کردن مردم و مسؤولان تصریح کرد: هدف دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی سرنگونی انقلاب است، اگر موفق به این کار نشدند، در مرحله بعد سعی می کنند خدمات نظام و دولت را وارونه جلوه دهند و اگر در این راستا نیز توفیقی نصیب شان نشد، سعی می کنند خدمات را بی ارزش و کم اهمیت جلوه دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه با بصیرت مردم و بسیجیان و همچنین تدابیر و رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری همه حربه ها و نقشه های دشمنان نقش برآب شده و تیرشان به سنگ خورده است.

وی با اشاره به فرازهای دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان استان قم ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی و بسیجی از بسیجیان خواستند که با پرهیز از افراط و تفریط نقش خود را در حراست و پاسداری از ارزش ها و انقلاب اسلامی نشان دهند.

حجت الاسلام قربانی حرکت در مسیر اعتدال و مطابق موازین اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: حرکت در مسیر اعتدال، فرامین مقام معظم رهبری و عمل به آموزه های دینی بهانه را از دشمنان و بدخواهان می گیرد و در این صورت بهتر می توان از نظام اسلامی و ارزش های دینی دفاع کرد. /924/ت302/ج
ارسال نظرات