۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۸۸۷۸۷
عضو خبرگان رهبری:

هوشیاری مراجع تقلید در سفر اخیر رهبر معظم انقلاب، توطئه دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار مراجع تقلید با مقام معظم رهبری را نشان دهنده بصیرت و هوشیاری آنها دانست و گفت: مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه با حضور در محل اقامت مقام معظم رهبری بار دیگر توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالهادی حسینی مرتضوی شاهرودی، نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم و استقبال بی نظیر و تاریخی علما، طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم از ایشان، گفت: این استقبال تاریخی نشان دهنده بصیرت و هوشیاری علما، طلاب و روحانیان بود.

وی با بیان این که حضور رهبرمعظم انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم و دیدار مراجع تقلید، علما و طلاب با ایشان از ابعاد مختلف حائز اهمیت است، افزود: استقبال تاریخی از مقام معظم رهبری همه دشمنان را به سکوت وا داشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار مراجع تقلید با مقام معظم رهبری درقم را نشان دهنده بصیرت و هوشیاری آنها دانست و خاطرنشان کرد: مراجع تقلید، علما و بزرگان حوزه با حضور در محل اقامت مقام معظم رهبری و دیدار با ایشان بار دیگر توطئه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی با بیان این که عناصر ضد انقلاب داخلی و خارجی قبل از سفر مقام معظم رهبری به قم با تبلیغات گسترده همه تلاش خود را برای القای اختلاف میان حکومت و مرجعیت صرف کرده بودند، بیان داشت: اما حضور به موقع مراجع عظام تقلید و علما در استقبال از رهبرمعظم انقلاب به مانند مهر محکمی بر دهان یاوه گوی آنها بود.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری به حضور تدریجی مراجع عظام تقلید در محل اقامت رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: نمی توان دیدارهای مراجع تقلید با مقام معظم رهبری را مسأله‌ای ساده و سطحی انگاشت، بلکه این دیدارها و حضور مراجع حاوی پیام های بسیار مهمی برای همگان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی با اشاره به این که سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به شهر مقدس قم از یک بعد همانند دیگر سفرهای استانی ایشان است، ادامه داد: اما از جهت دیگر سفر رهبر انقلاب اسلامی به ام القرای جهان اسلام و مرکز حوزه‌های علمیه کشور بر اهمیت این سفر افزوده و موجب هراس دشمنان نظام اسلامی شده است.

وی دیدار مراجع عظام تقلید، اعضای جامعه مدرسین، علما، بزرگان حوزه و طلاب و روحانیان با رهبر معظم انقلاب اسلامی را بسیار حائزاهمیت توصیف کرد و ادامه داد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در این دیدارها بسیار مهم بود که باید به عنوان منشوری در حوزه مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که استقبال گسترده مراجع، علما و بزرگان حوزه مهر تأیید دیگری بر رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و هم مرجعیت ایشان حائز اهمیت بود، اضافه کرد: آن استقبال تاریخی بیعتی مجدد با مقام معظم رهبری و استمرار مرجعیت ایشان بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی رهنمودهای مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع ده‌ها هزار نفری طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم را چراغ راه آینده حوزه علمیه دانست و ادامه داد: حوزه برای رشد و بالندگی خود نیازمند عملیاتی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری است./950/ت301/الف
ارسال نظرات