۰۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۸۸۷۹۲
معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان:

کارگروه پیگیری منویات مقام معظم رهبری در حوزه علمیه اصفهان تشکیل شد

خبرگزاری رسا ـ معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان، از تشکیل کارگروه پیگیری بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.
آيت الله سيد خامنه اي


حجت الاسلام عبدالامیر خطاط معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، استقبال باشکوه حوزویان، علما و روحانیان از ایشان را نشان دهنده پیوند ناگسستنی حوزه با رهبری و نظام ارزیابی کرد.

وی از سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم به عنوان نقطه عطفی تاریخی برای حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم یاد کرد و ابراز داشت: بیاناتی که مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف با حوزویان ایراد فرمودند، در واقع منشوری جامع و نوین را پیش روی حوزه های علمیه قرار داد.

معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان، خواستار شکل گیری ستاد پیگیری مطالبات و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه های علمیه سراسر کشور شد و تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته کارگروه پیگیری بیانات و راهکارهای مقام معظم رهبری در حوزه علمیه اصفهان تشکیل شده است.

حجت الاسلام خطاط ادامه داد: در پی بیانات مدبرانه، دقیق و حساب شده حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سفر به شهر مقدس قم، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه اصفهان تشکیل کارگروه پیگیری بیانات مقام معظم رهبری در سفر به قم به تصویب رسید.

معاون علمی و پژوهشی حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: با فعالیت این ستاد و کارگروه پیگیر، سرفصل های مختلف بیانات مقام معظم رهبری در باره حوزه های علمیه و ماموریت های حوزه، استخراج می شود و راهکارهای اجرایی و عملیاتی شدن آن نیز مورد بررسی و دقت قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام خطاط تصریح کرد: امیدواریم در حوزه علمیه قم و سایر حوزه های علمیه کشور نیز این کارگروه تشکیل شود تا با برنامه ریزی مطلوب و مناسب هر چه سریعتر شاهد اجرایی شدن بیانات و راهکارهای مقام معظم رهبری برای تحول و بالندگی بیش از پیش حوزه های علمیه باشیم. /924/ت302/ع

ارسال نظرات