۱۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۸۹۲۳۸
آیت الله طبرسی:

جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به تحریم های سی ساله ایران اسلامی، گفت: علیرغم این تهدید های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد.
آيت الله نورالله طبرسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیران و اعضای هیأت امنای شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به تحریم های سی ساله ایران اسلامی از سوی بدخواهان این نظام الهی، گفت: علیرغم این تهدید های گسترده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

وی با بیان این که استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا از همان روزهای ابتدایی پیروزی نهضت عظیم انقلاب اسلامی تحریم های گسترده علیه ایران اسلامی را آغاز کرد، افزود: آنها فکر می کردند جمهوری اسلامی ایران در مقابل این تحریم های سخت از مواضع اصولی خود عقب نشینی خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان درمورد ایران اسلامی اشتباه کرده بودند، ادامه داد: ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی با پشتوانه عظیم الهی و اراده ملی امروز همه آن تحریم ها را به فرصت تبدیل کردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران در سایه وحدت و همدلی همه تحریم ها و تهدید ها را به فرصت تبدیل کردند، خاطرنشان کرد: امروز نیز برای قطع برخی وابستگی ها باید مشکلات خودمان را با وحدت مرتفع کنیم.

امام جمعه ساری با بیان این که برخورد سیاسی با مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کارساز نیست، ادامه داد:  باید راهبردی صحیح و درست از اقتصاد، سیاست و فرهنگ در کشور تبیین و به صورت واقعی با مقولات برخورد شود.

نماینده ولی فقیه درمازندران نا امید کردن مردم نسبت به برخی مسائل را کار نادرستی دانست و بیان داشت: باید مردم را به مشکلات احتمالی امیدوار کرد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که ملت ایران می توانند با کار و تلاش بیشتر جلوی فشارهای سیاسی دشمنان نظام اسلامی را بگیرند، ادامه داد: امروز تحریم کنندگان ایران اسلامی مبور به عقب نشینی شدند.

امام جمعه ساری  در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت صنعت و کشاورزی مازندران  اشاره کرد و با بیان این مازندران از همان ابتدا از توسعه صنعتی و ارز هفت تومانی محروم بوده است، خاطرنشان کرد: باید با تلاش، بیشتر کاری کنیم که عقب‌ماندگی‌های صنعتی بویژه در کشاورزی برطرف شود./950/پ202/الف

ارسال نظرات