۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۹۶۷۳
به مناسبت شهادت امام جواد؛

ویژه نامه اینترنتی آسمان جود منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ‌ به مناسبت شهادت حضرت امام جواد(ع) (ع) ویژه نامه اینترنتی«آسمان جود» از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان منتشر شد.
شهادت امام جواد(ع)


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت شهادت حضرت امام جواد(ع) ویژه نامه اینترنتی«آسمان جود» از سوی مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، منتشر شد.

بر اساس این گزارش، کتابخانه امام جواد(ع)، آگاهی امام به شهادتش، میراث ماندگار تشیع، اقرار دشمن به فضل امام جواد(ع)، سفارش پیامبر براى طلب رزق و روزى از امام جواد(ع) و چگونگی ارتباط امام جواد(ع) با مردم، بخش هایی از این ویژه نامه را در بر دارد.

همچنین، متن حرز جوادالائمه(ع)، چگونگی حج و نماز و روزه امام نهم(ع)، زیبایی هاى رفتارى و شخصى امام جواد(ع)، میانجیگرى جوادالائمه میان مردم و حکومت، پیامکهای شهادت امام جواد(ع)، داستان ها و حکایاتی از زندگی جواد الائمه(ع) و ایستادگی در مقابل ناقضان حکم الهی از دیگر بخش های این ویژه نامه اینترنتی است.

ویژه نامه های گذشته، تصاویر ویژه و پس زمینه های کامپیوتری، محصولات موبایل، مداحی، صوت و فیلم از دیگر بخش های این ویژه نامه است.

ویژه نامه اینترنتی آسمان جود، به همت خانم مهری هدهدی و طراحی و گرافیک سمیه ظهرابی، برای گروه دین و اندیشه تبیان تهیه شده است.

قابل ذکر است، علاقه مندان به استفاده از این ویژه نامه می توانند به پایگاه مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به نشانی اینترنتی
http://www.tebyan.net مراجعه کنند./919/پ203/ع

ارسال نظرات