۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۸۹۹۳۴
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر:

پایبندی مردم ایران به ولایت اهل بیت، آنان را در برابر دشمنان پیروز کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر‌(عج) خوزستان، ایستادگی‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان به برکت ارج نهادن به مسأله غدیرخم و ولایت اهل بیت(ع) دانست.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان
حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر‌(عج) خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که عید غدیرخم از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است، اظهار داشت: بزرگداشت عید غدیر موجب همبستگی و اتحاد مردم و آشنا شدن بیشتر جامعه با زوایای پنهان مسأله غدیرخم می شود.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر‌(عج) خوزستان، با بیان این که ایستادگی نظام اسلامی به برکت ارج نهادن به مسأله غدیر خم است، افزود: عدم موفقیت دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خودشان نسبت به ایران و همچنین سرافرازی ایران در عرصه‌های بین‌المللی، به برکت ارج نهادن به مسأله غدیر است.

شاهوار‌پور‌ ادامه داد: همه کسانی که دوستدار ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت هستند باید اهمیت و حساسیت آن را به دنیا بیان کنند چرا که آگاهی مردم دنیا نسبت به مسائل مرتبط با اهل بیت(ع) سبب می‌شود هر سال بر عاشقان و دلباختگان این دین مبین اضافه شود.

وی در پایان به نقش کلیدی مردم خوزستان در خنثی سازی توطئه های دشمن اشاره کرد و گفت: خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است و مردم این استان همواره در خنثی‌سازی توطئه های دشمنان و به ویژه تفرقه افکنی وهابیت نقش مهمی ایفا کرده‌اند./945/پ202/س
ارسال نظرات