۲۰ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۹۰۱۸۳
عضو مجلس خبرگان رهبری:

ضعف در تقوا مهم ترین عامل بروز مشکلات در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران ضعف در تقوا را عامل بروز مشکلات در کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی ضعف تقوا وجود نداشته باشد مشکلات نیز در جامعه کاهش خواهد یافت.
آيت الله نورالله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، شب گذشته در جلسه شورای اداری استان در ساری، با اشاره به این که انجام کارهای اجرایی تنها وظیفه مدیران نیست از مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان روابط عمومی حکومت اسلامی یاد کرد.

وی با یادآوری این نکته که کار اجرایی وظیفه همه دولت‌ها و حکومت‌ها است، اضافه کرد: در کنار انجام کار اجرایی مهم‌ترین وظیفه مدیران معرفی نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضعف در تقوا را عامل بروز مشکلات در کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر در جامعه اسلامی ضعف تقوا وجود نداشته باشد مشکلات نیز در جامعه کاهش خواهد یافت.

امام جمعه ساری با اشاره به این که جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با تقوا و ایمان توانستند به پیروزی دست یابند، گفت: رمز پیشرفت و سعادت امروز کشور نیز تقوا و دین مداری همه است.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که مدیران باید وزیران تقوا باشند، خاطرنشان کرد: هر جایی که تقوا رعایت شود نتیجه به دست می‌آید و در دفاع مقدس نیز با تقوا و پرهیزگاری روند امور به پیش رفت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش سی ساله دشمنان نظام اسلامی بر ضربه زدن به کشور، ادامه داد: یکی از مهم ترین علل ناکامی دشمنان تقوای ملت ایران بوده است.

وی همچنین به طرح بزرگ هدفمند کردن یارانه از سوی دولت اشاره کرد و ادامه داد: اجرای صحیح این طرح نیازمند مشارکت عمومی است و همه وظیفه دارند دولت را در اجرای موفق این طرح یاری دهند.

امام جمعه ساری با اعلام این که تریبون نمازجمعه برای تبیین این طرح در خدمت دولت است، افزود: اگرچه هدفمند کردن یارانه‌ها طرح اجرایی آن از دولت‌های قبلی آغاز شده است ولی با تصویب مجلس و اقدام دولت در حال اجرایی شدن است.

استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: محوری ترین و کهن ترین میراث فرهنگی مردم مازندران، میراث علوی و فاطمی است.

سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، با اشاره به وجود یک هزارو ۲۰۰ امامزاده در استان، گفت: فرهنگ علوی، اصلی ترین و کهن ترین میراث تاریخ استان است که مردم مومن و ولایت مدار مازندران باید از این میراث بهره کافی ببرند.

وی از تشکیل ستاد اجرایی سفر هیات دولت به استان خبر داد و بیان کرد: همه امکانات و تمهیدات برای حضور هیأت دولت در استان فراهم است.

طاهایی مردم داری را یکی از ویژگی‌های بارز کارگزاران نظام اسلامی برشمرد و با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس رحیمی، مدیرکل فقید راه و ترابری استان و مرحوم احمدپور، رییس اداره راه و ترابری بابل، اظهار داشت: این ویژگی با همت رییس جمهور در مدیران نهادینه شده است./950/پ202/الف
ارسال نظرات