۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۹۰۳۷۹
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

دادگاه بین المللی ترور حریری مقاومت را نشانه رفته است

خبرگزاری رسا ـ شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه حکم فرضی در پرونده ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی، مقاومت را نشانه رفته است، دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری را برابر با تجاوزگری علیه مقاومت و نه راهی برای کشف حقیقت برشمرد.
شيخ نعيم قاسم، جانشين سيد حسن نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته، آخرین تحولات سیاسی لبنان و بازتاب های آن در منطقه را در دیدار با هیات جنبش ملی تغییر دموکراتیک بررسی کردند و به گفت و گو پیرامون اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم لبنان در سایه ناکارآمدی دولت این کشور، نشستند.

شیخ نعیم قاسم با تاکید بر اینکه حکم فرضی در پرونده ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان در راستای خدمت به پروژه صهیونیستی، مقاومت را نشانه رفته است، گفت: هدف از تحرکات آمریکایی همراه با اظهارت فراوان در عالی ترین سطوح، بهره جویی از روند تهمت و افترا و محاصره راه حل‌های عربی و ملی است که به سود لبنان است و با فتنه و تنش مقابله می کنند.

وی دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری را برابر با تجاوزگری علیه مقاومت و نه راهی برای کشف حقیقت برشمرد و گفت: اصرار جریان اپوزیسیون لبنان بر تحقیق از شاهدان دروغین و شناسایی عوامل پشت پرده با هدف تسهیل در راه شناسایی مجرمان واقعی و آشکار کردن کمین گاه های دشمن است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه منطق گروه های مخالف، قوی و استوار و در راستای حل این مساله در راستای منفعت لبنان است، افزود: هیاهو و جنجال آفرینی تاثیری در پنهان کردن اهداف اسراییل در تخریب لبنان واهداف ملی گرایان در وحدت و انسجام و آبادانی سودی نخواهد داشت./981
ارسال نظرات