۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۹۱۰۶۵

اعلام فراخوان مقاله رسالت طلبه بسیجی با الگوگیری از قرآن و سیره معصومین

خبرگزاری رسا ـ فراخوان مقاله رسالت طلبه بسیجی الگوگیری از قرآن و سیره معصومین از سوی مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی اعلام شد.
قلم
خانم نورانی، فرمانده گردان الزهراء مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: به منظور تشخیص و تبیین هرچه بیشتر رسالت طلاب بسیجی در عرصه های مختلف اجتماع، فراخوان مقاله ای با عنوان «رسالت های طلبه بسیجی با الگوگیری از قرآن، سیره معصومین و علمای راستین» از سوی این مرکز اعلام شده است.

وی، موضوعات اعتقادی، علمی ـ فرهنگی، اخلاقی ـ اجتماعی و سیاسی را از محورهای این فراخوان عنوان کرد و افزود: نقش طلبه بسیجی در ایجاد عقلانیت و استحکام مبانی دینی، طلبه بسیجی و مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی، رسالت طلبه بسیجی در معرفت بخشی دینی و راهبردهای طلبه بسیجی در ترویج تفکر ولایی، طلبه و راهکارهای علمی و عملی درتبلیغ دین، ارتباط تبلیغ و رویکردهای فرهنگی جامعه اسلامی، تأثیر منش طلبگی در اصلاح روابط اجتماعی، نقش تفکر بسیجی در تربیت دینی جامعه اسلامی و انتظار جامعه از طلبه بسیجی، تعامل تفکر بسیجی و مقتضیات زمان، طلبه و تعامل دین و رسالت و رسالت طلبه بسیجی در جنگ نرم موضوعات این فراخوان را تشکیل می دهد.

نورانی، آخرین مهلت ارسال آثار را سی‌ دی‌ماه عنوان کرد و گفت: مقالات بایستی حداقل 15در و حداکثر 25 صفحه با رعایت اصول علمی و نگارشی نگاشته شده و به همراه لوح فشرده به به نشانی دبیرخانه واقع در مشهد، چهارراه عشرت آباد، انتهای ایت الله کاشانی 22، حوزه مالک، گردان الزهرا(س) ارسال شود.

فرمانده گردان الزهراء مرکز بسیج طلاب و روحانیان خراسان رضوی با بیان اینکه در اختتامیه این فراخوان از شش مقاله برگزیده تقدیر خواهد شد خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 2225477-0511 تماس حاصل کنند./930/پ202/س

ارسال نظرات