۰۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۱
کد خبر: ۹۱۶۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم:

انقلاب ساده به دست نیامده که با هیاهوی عناصر خودفروخته از بین برود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، با تاکید بر اینکه ملت ایران تا پای جان حامی و تابع مقام معظم رهبری هستند گفت: ما این نظام اسلامی را ساده و ارزان به دست نیاورده ایم که با هیاهوی چند عنصر خود فروخته از دست بدهیم.
حجت‌الاسلام عباس اسكندري


به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، شب گذشته، در نشست مشترک اعضای انجمن های اسلامی استان و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات این نهاد حوزوی برگزار شد، با تجلیل از مدیریت های داهیانه مقام معظم رهبری در طول دوران زعامت ایشان، ابراز داشت: مقام معظم رهبری با سکانداری بسیار خوب خود، کشتی انقلاب را مدیریت کرده و به ساحل امن سلامت رسانده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مدیریت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری راه خود را با صلابت، عزت و اقتدار می پیماید و به جلو حرکت می کند، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با طراحی فتنه سال گذشته به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ارزش های آن بودند، اما با هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین بصیرت و هوشیاری مردم ماشین توطئه استکبار به گل نشست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به سفر ده روزه مقام معظم رهبری به قم، ابراز داشت: این سفر و استقبالی که مردم، مراجع و حوزویان از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی داشتند، بار دیگر دشمنان را مایوس کرد و به آنها نشان داد که هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام اسکندری سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به نوعی انقلاب تشبیه کرد و گفت: سفر ایشان بسیار تعیین کننده و مهم بود و نباید آن را دست کم گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری را رمز اقتدار، عزت و صلابت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر از مسیر ولایت و مقام معظم رهبری منحرف نشویم، دشمنان و استکبار جهانی قادر نخواهند بود به ملت و نظام اسلامی نگاه بدی داشته باشند و هیچ گاه نخواهند توانست به این کشور کوچک ترین تعرضی بکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم اضافه کرد: ملت انقلابی و بصیر ایران با تمام وجود و تا آخرین قطره خون پای انقلاب و ارزش ها و مقام معظم رهبری ایستاده است و هر کس که از نظام، مردم و رهبری عقب بماند خود ضرر کرده است و طعمه گرگ صفتان خواهد شد.

حجت الاسلام اسکندری با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور، تدابیر مقام معظم رهبری را عامل مهم برون رفت کشور از این شرایط دانست و اظهار داشت: ما این نظام اسلامی را ساده و ارزان به دست نیاورده ایم که با هیاهوی چند عنصر خود فروخته از دست بدهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، انجمن های اسلامی قم را از جمله انجمن ها و تشکل های باثبات در مسیر نظام و رهبری دانست و بر ضرورت فعال تر شدن و تقویت و حمایت این گونه تشکل ها و انجمن ها تاکید کرد. /924/پ202/ص

ارسال نظرات