۰۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۹۱۷۷۷

آیت الله نوری همدانی به استان ‌گیلان سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی از سفر چهار روزه این مرجع تقلید به استان گیلان خبر داد.
حضرت آيت الله نوري همداني
وحید نجف زاده، مسؤول دفتر حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اعلام کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی، از مراجع عظام تقلید، در ادامه سفرهای تبلیغی خود، چهارشنبه این هفته به گیلان سفر خواهد کرد.

وی با بیان این که حضرت آیت الله نوری همدانی روز چهارشنبه دهم آذر برای انجام سفری چهار روزه وارد رشت خواهند شد، افزود: برنامه های رسمی این مرجع تقلید از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد.

نجف زاده، دیدار با اقشار مختلف مردم استان، دیدار با علما، روحانیان و ائمه جمعه، دیدار با نیروهای مسلح، ملاقات با فرهنگیان، اساتید دانشگاه و نخبگان علمی استان و سخنرانی در جمع مدیران استان در شورای اداری استان را بخشی از مهم ترین برنامه های سفر چهار روز حضرت آیت الله نوری همدانی به استان گیلان اعلام کرد.

مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین اضافه کرد: سرکشی از خانواده های شهدا و نیز برخی دیدارهای دیگر از جمله برنامه های بعدی این مراجع تقلید در سفر به استان گیلان است.

گفتنی است حضرت آیت الله نوری همدانی پانزدهم مرداد امسال نیز در سفری پنج روزه به استان مازندران دیدار های مختلفی با اقشار مختلف مردم، به ویژه علما، طلاب و روحانیان و همچنین مدیران استان داشت.

اخبار تکمیلی دراین خصوص متعاقباً اعلام می شود./950/پ201/الف
ارسال نظرات