۱۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۹۲۳۵۴
امام جمعه موقت رشت:

حمایت های آیت الله نوری همدانی از جایگاه رهبری در جریان فتنه بسیار تعیین کننده بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت با اشاره به نقش حضرت آیت الله نوری همدانی در روشنگری های پس از جریان فتنه، خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید قوت قلب همه انقلابیون برای گم نکردن راه هستند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام اسماعیل پوررضا، امام جمعه موقت رشت، امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی با نخبگان و دانشگاهیان استان گیلان که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با اشاره به توجه ویِژه روایات اسلامی به فقها و عالمان دین، اظهار داشت: کسی که ساعتی در کنار عالمی بنشیند، خداوند بهشت را نصیب او می کند.

وی حضور حضرت آیت الله نوری همدانی در گیلان را مبارک خواند و گفت: این مرجع تقلید سال ها قبل از پیروزی انقلاب از یاران امام خمینی(ره) بودند و نقش مهم و تأثیر گذاری در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان با اشاره به نقش حضرت آیت الله نوری همدانی در روشنگری های پس از جریان فتنه، خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید قوت قلب همه انقلابیون برای گم نکردن راه هستند.

وی، حضرت آیت الله نوری همدانی را از مرزبانان دین خواند و خاطر نشان کرد: در حالی که فتنه گران به دنبال نابود کردن اسلام و انقلاب بودند این مرجع تقلید راه درست را به مردم نشان داد.

حجت الاسلام پوررضا در ادامه اظهار داشت: برای داشتن کشوری پیشرفته، مترقی و عدالت محور باید از الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مورد نظر مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در پایان تصریح کرد: مردم گیلان همدوش مردم سایر استان های کشور به حمایت از ولایت فقیه ادامه خواهد داد./950/پ202/الف
ارسال نظرات