۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۹۳۰۳۹

کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه وارد تبریز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برنامه نهایی استقبال از اعضای کاروان آسیایی همبستگی با مردم مظلوم غزه در تبریز اعلام شد.
کاروان آزادي غزه
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از گزارش اتحادیه بین‌المللی امت واحده، نخستین کاروان آسیایی همبستگی با مردم مظلوم غزه، روز سه‌شنبه مصادف با بیست و سوم آذر ماه جاری، هشتم محرم‌الحرام وارد تبریز می‌شود و مراسم استقبال مردمی هنگام ورود کاروان به این شهر در حوالی ساعت 19 این روز از ورودی تبریز آغاز شده و تا میدان ساعت ادامه می‌یابد.

بر پایه این گزارش پس از آن‌که مراسم استقبال مردمی در میدان ساعت به پایان رسید، استقبال رسمی از این کاروان با حضور مسئولان ارشد استان در تالار شهر شهرداری تبریز صورت می‌گیرد.

در ادامه این برنامه‌ها‌، صبح روز تاسوعای حسینی مصادف با 24 آذر ماه، ابتدا اعضای کاروان از برخی آثار تاریخی شهر تبریز بازدید کرده و سپس در مراسم عزاداران حسینی در بازار تبریز شرکت خواهند کرد.

همچنین اعضای کاروان 120 نفره همبستگی با مردم مظلوم غزه در بعد از ظهر روز تاسوعا در مراسم عزاداری هیئت انصارالحسین (ع) در استانداری تبریز حضور خواهند یافت.

علاوه بر این برنامه‌های دیگری همچون مصاحبه تلویزیونی با شبکه استانی سهند، برگزاری کنفرانس خبری، اهدای نقاشی‌های کودکان تبریزی به کودکان غزه و امضای طومار مردمی حمایت از مردم غزه در همین روز صورت خواهد گرفت.

در این گزارش آمده است که مراسم بدرقه رسمی کاروان نیز در صبح روز عاشورا با حضور مسئولان ارشد استان برگزار و فعالان حامی فلسطین، تبریز را به مقصد مرز بازرگان ترک خواهند کرد.

بنا بر گزارش خبرنگار رسا در تبریز، اکیپ هایمختلف هلال احمر طی روزهای اخیر اقدام به جمع آوری کمک های نقدی مردم نوعدوست و مؤمن تبریز برای کمک به مردم رنجدیده غزه می کنند./935/د102/س
ارسال نظرات