۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۹۴۰۳۶
امام جمعه ساری در دیدار مدیر کل ثبت احوال مازندران:

اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها در گرو داشتن اطلاعات آماری دقیق است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیر کل ثبت احوال این استان، اجرای صحیح طرح هدفمند کردن یارانه ها را در گرو داشتن اطلاعات آماری دقیق دانست.
نماينده ولي فقيه در مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیر کل و روسای اداره ثبت احوال استان در ساری، وظیفه سازمان ثبت احوال در کشور را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: خدماتی که این سازمان در کشور می دهد بسیار تعیین کننده است.

وی با بیان این که همه برنامه ریزی های کشور بر اساس مسائل آماری و جمعیتی صورت می گیرد، افزود: خدماتی که سازمان ثبت احوال به جامعه می دهد سبب برنامه های دراز مدت در کشور می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به اجرای طرح هدفمند سازی یارانه در کشور ار هفته گذشته اشاره کرد و ادامه داد: اجرای صحیح این طرح نیز با در دست داشتن اطلاعات آماری از جمعیت و هویت افراد جامعه قابلیت اجرایی پیدا کرده است.

آیت الله طبرسی، عدم در دست بودن آمار جمعیتی و هویت در جامعه را سبب ایجاد ناهمانگی در خدمات رسانی دولت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: از همین جهت خدمات سازمان ثبت احوال در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که سیاست‌های کشور بر اساس کارت ملی و شناسنامه صادره از سوی سازمان ثبت احوال است، بیان داشت: حتی بسیاری از تخلفات در جامعه نیز با شناسنامه و کارت ملی جلوگیری می شود.

مدیر‌کل ثبت احوال مازندران نیز در این دیدار با اشاره به آغاز فعالیت این سازمان از 84 سال گذشته در استان، گفت: این اداره در ابتدای تأسیس در پنج شهر مازندران شعبه داشته است امروز به 25 شهر افزایش یافته است./950/پ202/الف
ارسال نظرات