۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۹۴۱۴۲
امام جمعه آبادان:

حماسه 9 دی تبلور حضور با بصیرت ملت در حمایت از ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان اظهار داشت: حماسه نهم دی، تبلوری درخشان از حضور با بصیرت و آگاهی ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه بود.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، شب گذشته، در نشست ستاد گرامی داشت حماسه 9 دی‌ماه 88 در فرمانداری این شهرستان اظهارداشت: ولایت فقیه و رهبری انقلاب به عنوان نقطه تکامل هرجامعه است. 

وی با بیان این که رکن اساسی جمهوری اسلامی ولایت فقیه است که اگر آسیب ببیند، ملت آسیب دیده و سبب نابودی جامعه اسلامی می شود، اظهار داشت: نهم دی 88، تبلوری درخشان از حضور با بصیرت و آگاهی ملت ایران در حمایت از ولایت فقیه بود. 

امام جمعه آبادان، با بیان این که در دوران امامت حضرت علی(ع) سه جنگ بزرگ رخ داد که همه آنها برخاسته از مسلمانان بی بصیرت بودند، تصریح کرد: فتنه 88 نیز برخاسته از بی بصیرتی نخبگان جامعه اسلامی است که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را پشت گوش انداختند؛ حماسه 9 دی روز تقابل همه جانبه ملت ایران با همه خطوط فتنه‌ای بود که از درون علیه نظام شکل گرفته یود.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی‌ در ادامه سخنانش بر برگزاری هر چه با شکوه‌تر، آیین‌ گرامی داشت سالروز 9 دی تأکید کرد و گفت: باید به شور و شعور این حرکت ملی توجه شود؛ تبیین بصیرت ملی و ارتقای درک سیاسی مردم ضروری است.

وی تصریح کرد: جریان فتنه به صورت کامل از بین نرفته و دشمن همواره در حال برنامه‌ریزی است؛ هنوز برخی نخبگان بی بصیرت به شکل خفته در مسیر تضعیف ولایت حرکت می‌کنند، آنان می‌دانندکه ولایت فقیه عامل اصلی شکست همه توطئه‌های شومشان است؛ رهبر معظم انقلاب در بحرانی‌ترین زمان کشور، توانست، دسیسه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و ملت ایران را سرافراز کند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید در گرامی‌داشت نهم دی‌ماه در چند لایه کار انجام شود و همه نهادها اعم از ادارات، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه به صحنه آیند؛ نهادهای انقلابی نیز باید وارد کار شده و تقسیم مناسب کار انجام شود و در خصوص ولایت فقیه که حیات انسانی همه ما و استقلال ملت است تلاش کرد.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی گفت: سران فتنه 88 ، همان افرادی بودند که با اعتماد مردم و محبت نظام تا آستانه نفر دومی نظام پیش رفتند، اما گرفتار هوای نفس شده و به ابزار بیگانگان تبدیل شدند؛ در آن دوران غبار آلود فتنه، رهبر معظم انقلاب با آگاهی، بصیرت، دشمن‌شناسی و بیداری به تنهایی به صحنه آمدند به‌گونه‌ای که حتی در مقاطعی نزدیک‌ترین یاران نیز ایشان را تنها گذاشتند./945/پ202/س

ارسال نظرات