۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۹۴۲۵۴
نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی:

حماسه 9 دی جشن بلوغ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق با ولایت، زیباترین مناسبت پس از 22 بهمن در تاریخ انقلاب است.
حجت رحماني نماينده مردم اليگودرز در مجلس هشتم
حجت رحمانی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن گرامیداشت حماسه عظیم 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی جشن بلوغ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق با ولایت زیباترین مناسبت پس از 22 بهمن در تاریخ انقلاب است.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب فرموده اند ملت ایران اسلامی بی نظیر هستند، در عبور از فتنه 88 ملت ایران به گواه اسنادی که در تاریخ مانده نشان دادند که از مردم حجاز عصر پیامبر صل الله علیه و آله و مردم کوفه در عصر امیر المومنین علیه السلام هستند.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم آنکه در فتنه 88 افرادی که گوشت و پوستشان از انقلاب و رهبری است روبروی نظام ایستادند و آبروی خود را به حراج گذاشتند ولی به قدری بصیرت قاطبه ملت مسلمان ایران ستودنی است که هزینه های ریزشهای انقلاب را با رویش های جدید جبران کرد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حماسه 9 دی نشان داد که انقلاب اسلامی نه تنها به پایان راه نرسیده بلکه در مسیر اصلی خود قرار گرفته، کسانی هم که این ادعا را داشتند خود به پایان راه رسیدند به طوری که اکنون بر طبل سکولاریسم و دشمنان قسم خورده انقلاب می کوبند.

وی اشاره داشت: با این حال فتنه 88 تکرار فتنه های استکبار در سالهای 78 و 58 بود و 9 دی تکرار پر افتخار بلوغ و بصیرت ملت ایران بود، ضمن آنکه نشان داده شد که این ملت با رهبری فرزانه از هر فتنه ای عبور خواهند کرد.

رحمانی ابراز داشت: به طور قطع 9 دی به عنوان تاریخ حقانیت ولایت در جامعه ایرانی در تقویم ها ماندگار خواهد بود و آیندگان نیز خواهند آموخت که جمهوری اسلامی در این روز از فتنه ای به بزرگی فتنه جنگ تحمیلی عبور کرد. /955/ت302/ج

ارسال نظرات