۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۲:۰۲
کد خبر: ۹۴۳۹۱
بسیج طلاب خوزستان در بیانیه‌ای؛

حضور بصیرت‌بخش مردم در حماسه 9 دی فراموش‌نشدنی است

خبرگزاری رسا ـ بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با صدور بیانیه ای به مناسبت نخستین سالگرد حماسه 9 دی آورده است: ملت غیرتمند و انقلابی ایران با اقتدار و تأسی به مقام شامخ ولایت و با بی توجهی و بی اعتنایی به برخی خواص دنیا زده و در کنار تمام افتخارات پیشین خود جلوه بسیار زیبا و فراموش نشدنی از بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.
نهم دي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با انتشار بیانیه ای به مناسبت نهم دی ماه، این روز را یادآور حماسه ای بیاد ماندنی از مردم رشید ایران دانسته است و می افزاید: پس از گذشت سال‌ها از پیروزی نظام مقدس اسلامی، در ائتلافی نامیمون و درد آور دوستان نادان و قسم خورده با پشتیبانی عریان و آشکار ابرقدرت های روسیاه در برابر ملت حماسه آفرین ایران به ستیز برخاستند؛ از این رو یکی از صفات تاریخ پر از خیانت و جنایت خود را ورق زدند.

در این بیانیه آمده است: ملت غیرتمند و انقلابی ایران با اقتدار و تأسی به مقام شامخ ولایت و با بی توجهی و بی اعتنایی به برخی خواص دنیا زده، چون سیلی خروشان به میدان آمدند و در کنار تمام افتخارات پیشین خود جلوه بسیار زیبا و فراموش نشدنی از بصیرت انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

بیانیه بسیج طلاب و روحانیان سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان می‌افزاید: حماسه عظیم همان فرمان امام راحل را در وصیت‌نامه سیاسی، الهی شان به اثبات می رساند که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عصر رسول الله(ص)، و کوفه و عراق در عصر امیرالمؤمنین و حسین بن علی(علیهم السلام) است.

بر اساس این بیانیه پیروزی ملت ایران در حماسه 9دی یادآور پیروزی مسلمین در جنگ احزاب بود؛ چرا که در این عرصه همه فاسقان داخلی و خارجی زیر لوای مدعیان بی بصیرت قرار گرفتند و با هجمه به همه مقدسات مردم، برای ملت غیرتمند ایران خط و نشان می کشیدند که به لطف الهی و به مصداق آیه شریفه «ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» پیروز این عرصه دشوار، ملت سرافراز ایران بودند.

در بخش دیگری از بیانیه یاد شده آمده است: در سالگرد این حماسه عظیم و به یاد ماندنی، سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان خوزستان با محکوم کردن عوامل فتنه و درخواست جدی محاکمه این عناصر بی بصیرت و خائن، از همه مردم غیرتمند و نجیب خوزستان، به ویژه طلاب و روحانیان عزیز بسیحی دعوت می کند تا با حضور انقلابی خود در مراسم یوم الله 9 دی بار دیگر با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

در پایان آمده است: باشد که مشت آهنین ملت غیرتمند ایران و حماسه آفرینان استان خوزستان موجبات یأس، نا امیدی و استیصال را برای دشمنان فراهم سازد./945/د102/س
ارسال نظرات