۱۳ دی ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۹۴۷۴۰
مدیر مسؤول موسسه هنر ناب اسلامی:

موسسات فرهنگی دیجیتال باید جای خود را در بین مردم بازکنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسئول موسسه هنر ناب اسلامی بیان داشت: استفاده از قالب‌های گوناگون در ارائه مطلب و افزایش جذابیت از کارکردهای جذب مخاطب عام است.
کتابخانه ديجيتال

محمد خراسانی زاده، مدیر مسؤول موسسه هنر ناب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان داشت: این موسسه تلاش کرده است تا با ارائه محصولات دینی در سطح عموم جامعه، به ترویج اسلام در فضای مجازی بپردازد.

وی بیان داشت: در تولید و ارائه محصولات فرهنگی، به مخاطب عام توجه داشته ایم اما مطالب ارائه شده به گونه ای است که مخاطب تخصصی نمی‌تواند از آن ایرادی بگیرد.

محمد خراسانی بیان داشت: تنوع مطالبی که در یک نرم افزار از مقالات، تصویر، فیلم، وبلاگ و خدمات تلفن همراه ارائه می دهیم به گونه ای است که هر مخاطبی را با سلیقه گوناگون جذب کند، همچنین از لحاظ عملی راحت‌ترین نرم افزارهای عامل را فعال کرده‌ایم تا افراد با امکانات و توانایی های گوناگون بتوانند استفاده کنند.

وی بیان داشت: تاکنون نرم افزارهایی همچون پیشوای عدالت، پیشوای شهادت، پیشوای اکنون، سال سی، انقلابی ها، مردمان دین سالار، دولت اسلامی در این موسسه تولید و به بازار ارائه شده است.

مدیر مسئول موسسه هنر ناب اسلامی، با بیان اینکه این موسسه نخستین موسسه فرهنگی دیجیتال کشور است، ادامه داد: مردم با نهاد ها و سازمان های فرهنگی آشنایی دارند اما با موسسات فرهنگی دیجیتال کمتر آشنایی دارند که امیدواریم بتوانیم در این عرصه تاثیرگذار باشیم و نوع نگاه مردم به ما مثبت باشد.

وی بیان داشت: ارائه بازی های رایانه ای، تولید طرح های گرافیکی مذهبی و اطلاع رسانی مذهبی در فضای مجازی از دیگر خدمات این موسسه فرهنگی است.

لارم به ذکر است علاقمندن می توانند با مراجعه به سایت موسسه هنر ناب اسلامی در فضای مجازی به نشانی
http://www.honarenab.irpx از خدمات این موسسه استفاد کنند. /909/ت302/ع

ارسال نظرات