۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۹۵۴۰۵
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

عمل به معارف اهل بیت، سعادت دنیا و آخرت انسان را تضمین می کند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، تبعیت از دستورات اولیا الهی و عمل به آموزه های دینی را رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت دانست.
1/ آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی روز سه شنبه در دیدار شماری از پرسنل و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، با بیان توصیه های اخلاقی به حاضران، تبعیت از اولیا الهی و عمل به آموزه های دینی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را رمز سعادت انسان در دنیا و آخرت ارزیابی کرد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی افزود: ما هر چه داریم به برکت ائمه اطهار(ع) است و از خودمان هیچ چیز نداریم، این موضوع نکته ای است که باید در هر لحظه به آن توجه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به روایتی، دنیا را مزرعه آخرت عنوان و تصریح کرد: ما نباید تصور کنیم همیشه در این دنیا می مانیم و زنده هستیم، باید همواره خود را برای رحلت و رفتن از این دار فانی آماده کنیم و از این دنیا توشه ای برای آخرت برداریم.

این مدرس برجسته خارج حوزه علمیه قم، گفت: متاسفانه بسیاری از مردم باور ندارند که در این دنیا مسافر هستند و روزی باید با دنیا و مظاهر مادی و ظاهری آن وداع کنند، انسانی که این گونه تصوراتی دارد، از همه چیز غفلت می کند.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه سخنان خود با اشاره به موقعیت و جایگاه نظام اسلامی، ابراز داشت: همه باید قدر انقلاب و ولایت را بدانیم و با اعمال و رفتارمان کاری نکنیم که به اسلام، انقلاب و ولایت ضربه وارد شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم اظهار داشت: ما در همه حال باید به رضایت خدا و ائمه اطهار(ع) توجه کنیم و مراقب باشیم شیطان در زندگی فردی و اجتماعی مان رخنه نکند. /924/پ202/ج

ارسال نظرات