۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۹۶۰۶۹
28 بهمن ماه؛

نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ علمیه قم از برگزاری نخستین یادواره شهدای طلبه و روحانی مسجد سلیمان در این شهر خبر داد.
نخستین یادواره شهدای روحانی مسجد سلیمان برگزار می‌شود يادواره شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدحسن ربانی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ علمیه قم، شب گذشته در دیدار طلاب و روحانیان مدرسه علمیه مسجد سلیمان با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با ارائه گزارشی از برنامه‌های این حوزه علمیه اظهار داشت: هم‌اینک این مدرسه علمیه از مدارس فعال در منطقه است و توانسته به عنوان کانون جذب شیفتگان علوم اهل بیت علیهم السلام در منطقه معرفی شود.

وی با بیان این که روحانیت بیشترین نقش را در دوران دفاع مقدس داشته است، خاطر نشان کرد: هم اینک بیشتر آمار شهیدان دوران دفاع مقدس به روحانیت اختصاص دارد و به حمدالله طلاب مدرسه علمیه مسجد سلیمان بیشترین حضور را در این دوران داشته‌اند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: با توجه به این که حوزه علمیه مسجد سلیمان بیشتر طلاب شهید را به خود اختصاص داده است به همین منظور در 28 بهمن ماه نخستین یادواره شهدای روحانیت مسجد سلیمان را برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر سی سال از فعالیت مدرسه علمیه مسجد سلیمان می‌گذارد که به همین مناسبت نیز مراسمی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام ربانی ادامه داد: هم‌اینک همکاران ما در حال برنامه‌ریزی هستند تا با بررسی برنامه‌های سی‌سال گذشته مسجد سلیمان، نقاط مثبت و منفی این منطقه را شناسایی و متناسب با نیازها برای ده سال آینده برنامه‌ریزی کنند./917/پ202/ص
ارسال نظرات