۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۹۶۳۵۳
دبیر چهارمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی بوی سیب خبر داد:

اربعین حسینی آخرین مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی بوی سیب

خبرگزاری رسا ـ دبیر چهارمین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب گفت: اربعین حسینی، آخرین مهلت شرکت در چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب است.
چهارمين طرح ملي وبلاگ نويسي بوي سيب


محسن جانجانی، دبیر چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: اربعین حسینی، آخرین مهلت شرکت در چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب است و زمان شرکت در مسابقه وبلاگ نویسی بوی سیب تمدید نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: تاکنون 2500 اثر در قالب وبلاگ نویسی، پادکست، بلوتوث و تصاویر زمینه در پایگاه اطلاع رسانی چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب ارائه شده است.

جانجانی ادامه داد: 1700 نفر برای شرکت در این مسابقه نام نویسی کرده اند و تا کنون 2500 اثر ارائه کرده اند و در این میان 1044 وبلاگ پست محور، 661 وبلاگ وبلاگ محور، 90 پادکست، 125 بلوتوث، و 570 تصویر پس زمینه کامپیوتری ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در چهارمین دوره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، به هنرمندان و وبلاگ نویسان پیشنهاد شده است که آثار خود را در موضوعاتی همچون عباس شویم؛ویژه یاران اباعبدالله در گذشته و امروز، یزید2011 ؛ویژه دشمن شناسی و کربلا، آنگونه که بود؛ ویژه تحریفات عاشورا ارائه کنند.

دبیر چهارمین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب اضافه کرد: موضوعات اصلی همچون، یک هیأت حسینی؛ ویژه روش صحیح عزاداری، دوست من، خوبی پیشه کن؛ ویژه امر به معروف و نهی از منکر و حرم تو، خانه من است؛ ویژه بازسازی عتبات عالیات از دیگر موضوعات این طرح است.

مدیر روابط عمومی رادیو معارف خاطر نشان کرد: سفر به کربلای معلی، تربت پاک کربلا به همراه قطعاتی از سنگ و کاشی حرم های مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، کمک هزینه سفر به سوریه و مشهد مقدس و ده ها جایزه ویژه فرهنگی دیگر بخشی از جوایز این دوره از طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب است.

قابل ذکر، چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب، از شانزدهم آذرماه تا پنجم بهمن ماه برگزار می‌شود و علاقه مندان برای کسب آگاهی بیشتر و شرکت در این طرح می توانند به پایگاه اینترنتی بوی سیب به نشانی 
http://www.bouyesib.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، رادیو معارف صدای فضیلت و فطرت تا کنون سه دوره از طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب را برگزار کرده است./919/ت302/ع

ارسال نظرات