۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۹۶۴۳۶
استاندار خوزستان:

برنامه‌های جشن سالگرد پیروزی انقلاب‌ متنوع و مردمی باشد

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان گفت: ویژه برنامه‌های جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید متنوع، مردمی و همراه با نوآوری باشد.
دهه فجر، انقلاب، بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، روز گذشته در نشست شورای هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر استان، ایام پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور حضور مردم خواند و از اعضای ستاد گرامی داشت دهه فجر و فرمانداران شهرستان های استان خواست که جشن های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را برای همه اقشار جامعه قابل لمس کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ویژه برنامه های این دهه مبارک نباید با نگاه تمرکز گرایانه در مرکز استان برگزار شود بلکه همه شهرهای کوچک و روستا نیز باید از این شادی بهره‌مند باشند؛ برنامه هایی که برای دهه فجر تدارک دیده می شود باید به لحاظ محتوایی برای همه گروه‌های و سنین تنوع داشته باشد.

حجازی با تأکید بر عدم اجرای برنامه های تکراری و خسته کننده از مدیران استان خوزستان خواست که اجرای جشن های سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در بین همه اقشار پی‌گیری کنند، تا همه دانش آموزان، دانشجویان، روستاییان و اقشار جامعه برای نکوداشت این ایام فرخنده برنامه‌ریزی و همت کنند.

استاندار خوزستان در پایان اظهار داشت: دولت دهم همراه با مردم ولایتمدار و انقلابی خوزستان، در این بین نقش پشتیبان را ایفا می‌کند./945/پ202/س
ارسال نظرات