۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۶۶۹۲
استاد حوزه علمیه بهشهر:

فاصله گرفتن از ولایت و روحانیت، عامل انحراف است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بهشهر فاصله گرفتن از ولایت و روحانیت را عامل بسیاری از انحراف‌ها دانست و گفت: ادامه حیات جامعه در گرو ولایت‌پذیری است و بدون ولایت، حیات جامعه استمرار نخواهد داشت.
ملت و ولايت، مردم و رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام نبی الله داوری، استاد حوزه علمیه بهشهر، شب گذشته در مراسم یادبود درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد ایازی در مسجد روستای میانگله نکا اظهار داشت: ادامه حیات جامعه در گرو ولایت پذیری است و بدون ولایت، حیات جامعه استمرار نخواهد داشت.

وی افزود: دشمنان در حال حاضر دیگر با نبرد رو در رو و جنگ سخت مقابل ملت اسلامی ایران قرار نمی گیرند؛ بلکه آنها اکنون با هجمه فرهنگی و سست کردن بنیان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی، جبهه جدید جنگ نرم را در پیش گرفتند.

این استاد حوزه بیان داشت: دشمن در فتنه سال گذشته با هدف قرار دادن ولایت، در پی ایجاد تزلزل در بنیه و اساس انقلاب و نظام بود که خوشبختانه ناکام ماند.

حجت الاسلام داوری اضافه کرد: علما از برکات انقلاب و نظام و اسلام هستند که باید در هر شرایطی اطاعت‌پذیری از آنان در اولویت باشد.

وی یادآور شد: فاصله گرفتن از روحانیت و علما انسان را در منجلاب بدبختی و پستی فرو می‌برد و باید در این رابطه آگاهانه‌تر عمل کنیم.

امام جماعت مسجد مهدیه بهشهر با تجلیل از مقام مرجعیت و فضل و ادب بیت حجت الاسلام و المسلمین ایازی،‌ خاطر‌نشان کرد: این بیت از گذشته در عبادت و بندگی، دفاع از نظام و اسلام و دوستی با اهل بیت(ع) شهره بوده است و همچنان نیز در این عرصه استوار و ثابت قدم است.

حجت الاسلام داوری تصریح کرد: اتحاد نظر در دفاع از انقلاب اسلامی در بین حضرات آیات و روحانیان برجسته و صاحب نام همواره وجود داشته است و دشمنان از همین اتحاد نظر و عقیده در بین روحانیون و علما وحشت دارند.

وی ادامه داد: افزایش بصیرت در جامعه و اعتماد به روحانیت، سبب تقویت ولایت می‌شود که این مسأله باید در جامعه نهادینه شود./950/پ202/س
ارسال نظرات