۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۹۷۱۲۵
مسؤول شورای هماهنگی گلستان:

اندیشه های امام راحل زمینه ساز نهضت های مردمی در دنیا شده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از اندیشه های ناب امام راحل و اعتقاد، باور و ایمان قلبی مردم دانست.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گلستان
حجت الاسلام قربانعلی قندهاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از اندیشه های ناب امام خمینی(ره) و اعتقاد، باور و ایمان قلبی مردم دانست و گفت: امروز اندیشه های ناب امام راحل زمینه ساز نهضت اسلامی در بسیاری از کشورهای دنیا شده است.

وی افزود: این انقلاب موهبتی الهی است که با رهبری امام راحل به پیروی رسید و این پیروزی یک حادثه طبیعی نبود؛ بلکه به مثابه وقوع یک معجزه الهی بود که با رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم به ثمر رسید، بنابراین وظیفه همه ما این است که از کنار آن و دستاوردهایش به سادگی عبور نکنیم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با فرهنگ غنی اسلام و الهام گیری از عاشورای حسینی به زعامت و رهبری امام خمینی(ره)، منافع استکباری جهان را به مخاطره انداخته است.

حجت الاسلام قندهاری اضافه کرد: ما هر چه داریم از اسلام داریم و تا زمانی که روحیه اسلامی بر این ملت حاکم باشد هیچ نیروی شیطانی ای چه در بیرون و چه در درون این کشور نمی تواند بر مردم غلبه کند.

وی افزود: مراسم دهه فجر باید به گونه ای باشد که باعث بیداری و بصیرت مردم اعم از خواص و عوام شود چرا که این مراسم در تقویت نظام جمهوری اسلامی دارای اهمیت زیادی است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد: این نظام باید جوشش داشته باشد و تقویت شود تا دشمنان را از فکر و خیال های واهی برای دست درازی به این ممکت مأیوس و نا امید کند.

وی با اشاره به این که مسأله مهم و اصلی در برگزاری مراسم دهه فجر محتوا، کیفیت و اثرگذاری برنامه ها و مراسم است، ادامه داد: اگر برنامه ها و مراسم خوب باشد اثری عمیق و ماندگار بر جای نی گذارد بنابراین باید همه اهداف و مقاصد از تدوین و برگزاری برنامه های دهه فجر را طبقه بندی کنیم و با برگزاری مراسم این دهه زمینه احیای ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید حیات انقلاب و اسلام را فراهم کنیم.

حجت الاسلام قندهاری اضافه کرد: باید در آستانه سی و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روحیه وحدت، همدلی، نشاط آفرینی و ولایت مداری را در جامعه تقویت کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستادهای مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: شناسایی و ایجاد ارتباط با مجموعه های تأثیرگذار در حوزه توسعه و پیشرفت کمی و کیفی برنامه های دهه فجر یکی از وظایف اصلی این ستاد ها است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، معرفی اصول، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، تکریم و تعظیم شخصیت حضرت امام و تجلیل از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران، هدفمندسازی کیفی و محتوایی آیین و برنامه های دهه فجر را از اهداف اصلی تشکیل این ستاد در استان برشمرد.

وی، تبیین ابعاد کارآمدی نظام بر اساس ارزش های معنوی و احکام الهی را از جمله اهداف این ستاد عنوان کرد و یادآور شد: ارتقای سطح آگاهی های مردمی به ویژه نسل جوان با ماهیت و اهداف راهبردی و غایی انقلاب، امید افزایی عمومی نسبت به آینده انقلاب و توسعه و تحکیم ارزش های متعالی آن در رویکرد و رفتار عمومی مردم از دیگر اهداف کلان این ستاد است./950/ت302/س
ارسال نظرات