۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۹۷۶۶۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری دنیای اسلام شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید و جهان اسلام را بیدار کرد.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در جمع کارشناسان فرهنگی این اداره کل در رشت، با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین سه دهه عزت و افتخار برای ملت ایران است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید و جهان اسلام را بیدار کرد، افزود: این بیداری امروز در کشورهای مسلمان خاورمیانه کاملاً مشهود است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که استکبار جهانی از بیداری اسلامی مردم عصبانی است، خاطرنشان کرد: سلطه گران غربی برای این که به انقلاب ضربه بزنند گروهک‌های معاند و معارض را تشکیل داد تا به خیال خام خود مانع از تحقق اهداف نظام اسلامی شود.

حجت الاسلام یاری ادامه داد: اما عنایت به رهبریت انقلاب، وحدت مردم حول محور خداوند متعال و ایمان به خدا از همه این توطئه‌ها انقلاب سربلند به مسیر خودش ادامه داد.

وی با اشاره به نقش مشارکت مردم در انقلاب افزود: مردم با اتکا به خدا و با وحدت و نیز در زیر سایه رهبری امام فقید خواهان ارزش هایی شدند که مدت ها بود از آن دور بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی با تکیه بر وحدت، ایمان به خدا و رهبری مدبرانه از این ارزش ها برخوردار شدند و توانستند به استقلال و آزادی و داشتن یک حکومت نشأت گرفته از آرمان‌های حیات بخش اسلام دست یابند.

حجت الاسلام یاری با بیان این که امروز آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به همه دنیا صادر شده است، ادامه داد: خیزش‌های مردمی در مصر و تونس تنها گوشه ای از تأثیرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی با اشاره به این که ملت های آزادی‌خواه جهان امروز بیدار شدند، افزود: این مردم بیدار امروز خواهان تشکیل حکومتی مستقل با محوریت اسلام در کشورهای خود هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات