۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۹۷۹۲۸
آیت الله طبرسی:

حسنی مبارک به سرنوشت محمد رضا پهلوی دچار خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز دیگر دوران حکومت های دیکتاتور به سر آمده است، خاطرنشان کرد: شکی نیست که حسنی مبارک به سرنوشت محمد رضا پهلوی دچار خواهد شد.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان، ا اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: این حضور عظمت و اقتدار ملت ایران را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان این که ملت ولایت مدار ایران اسلامی با این حضور حماسی خود نشان داد همواره تابع ولایت فقیه و آرمان های امام راحل است، افزود: راهپیمایی امروز ملت ایران برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ملت ایران اسلامی همواره تابع ولایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند، تصریح کرد: این تبعیت تا قیام حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داشت و هیچ لغزشی در آن نخواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که وفاداری ملت ولایت مدار ایران اسلامی با خلق حماسه ای ماندگار در 22 بهمن امسال تکرار شد، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران همواره خود را تابع ولی امر مسلمین جهان می دانند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از 32 سال از عمر با برکت خود هر روز بالنده و مقتدرتر از گذشته می شود، افزود: حضور حماسی امروز ملت ایران این مسأله را به درسی تبیین می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز همه دنیا به عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کنند، ادامه داد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز سبب یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی شد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر خاورمیانه و ادامه خیزش های مردمی در تونس و مصر اشاره کرد و گفت: همه دنیا می دانند این حرکت های آزادی خواهانه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

آیت الله طبرسی با بیان این که ملت ایران پرچم دار حرکت های آزادی خواهانه در دنیا است، گفت: امروز همه دنیا ملت ایران را الگویی برای خود انتخاب کرده اند.

وی با اشاره به این که مردم مسلمان مصر دیگر هیچ علاقه ای به ماندن حسنی مبارک ندارند، ادامه داد: این حاکم دیکتاتور مصر در طول دوران حکومت خود خیانت های بسیاری به مردم کشورش کرده است که باید تاوان آن را پس دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، رییس جمهور مصر را سرسپرده و برده آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه معرفی کرد و ادامه داد: همه تلاش حسنی مبارک اجرای سیاست های آمریکا و کشورهای اروپایی در منطقه بود.

وی با تأکید براین که امروز دیگر دوران حکومت های دیکتاتور به سر آمده است، خاطرنشان کرد: شکی نیست که مبارک به سرنوشتی همچون سرنوشت محمد رضا پهلوی دچار خواهد شد./950/پ201/ص
ارسال نظرات