۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۹۷۹۳۲

حضور پر شور مردم مشهد در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سی و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مردم مشهد با حضور در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان ها انقلاب تجدید بیعت کردند.
راهپيمايي 22 بهمن در مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور اقشار مختلف مردم مشهد برگزار شد.

این راهپیمایی که از 10 صبح امروز از میدان پانزده خرداد مشهد آغاز شد بیش از همه، حضور پرنشاط دانشجویان، حوزویان و دانش آموزان چشمگیر بود.

مردم مشهد در یوم الله 22 بهمن با سر دادن شعارهای «ای رهبر آزاده؛ آماده ایم آماده»، «این همه لشگر آماده به عشق رهبر آمده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «مبارک فتنه گر ننگ به نیرنگ تو؛ خون شهیدان مصر می چکد از چنگ تو»، «امریکا در چه فکریه؛ خامنه ای خمینیه»، «یا حجة ابن الحسن عجل علی ظهورک» و... ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و رهبری نظام، حمایت خود را ازخیزش های مردمی مسلمانان جهان اعلام کردند.

یک بانوی مسن مشهدی در حالی که عکس امام خامنه ای و پرچم ایران را در یک دست و در دست دیگرش عصا دارد می گوید: پاهایم در اثر اصابت ترکش در انفجار کاظمین شریفین مجروح شده و به سختی می توانم راه بروم اما برای اعلام حمایت از انقلاب و رهبری و برائت از امریکای جنایتکار وظیفه خود می دانم که با این وضعیت در راهپیمایی شرکت کنم.

گفتنی است در پایان این مراسم، ضمن اقامه نماز جمعه در حرم مطهر امام رضا(ع)، بیانیه راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد. /930/پ201/ص
ارسال نظرات