۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۹۸۵۴۳
بعد از اقامه نماز جمعه انجام شد؛

خروش سراسری ملت ایران در برابر فتنه گران و سران فتنه

خبرگزاری رسا ـ ملت انقلابی ایران بعد از اقامه فریضه نماز جمعه دست به تظاهرات زدند و ضمن محکوم کردن آشوب 25 بهمن، خواستار محاکمه و مجازات سران فتنه و فتنه گران شدند.
خروش سراسری ملت ایران در برابر فتنه گران و سران فتنه
به گزارش خبرنگاران خبرگزاری رسا از سراسر کشور، در پی اغتشاش فتنه‌گران در روز 25 بهمن ماه، ملت انقلابی و متعهد ایران اسلامی امروز پس از اقامه فریضه نماز جمعه دست به تظاهرات زده و جریان فتنه و سران فتنه را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، مردم با سر دادن شعارهایی از جمله مرگ بر موسوی، مرگ بر کروبی، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر ضد انقلاب و دیگر شعارهای حماسی اقدامات مزورانه سران فتنه را محکوم کردند.

مردم ایران در این تظاهرات سراسری همچنین با سر دادن شعارهایی از دستگاه قضایی و مسؤولان ذیربط خواستند بیش از این در محاکمه و مجازات سران فتنه و فتنه گران مسامحه و کوتاهی نکند.

راهپیمایان همچنین با دادن شعارهایی از مواضع دوپهلوی هاشمی رفسنجانی رییس مجلس خبرگان رهبری انتقاد کرده و از وی خواستند بیش از این به مواضع دوپهلوی خود ادامه ندهد و جریان فتنه و سران فتنه را به صورت صریح محکوم نماید.

این راهپیمایی در شهر مقدس قم نیز با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیان برگزار شد و راهپیمایان پس از اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، حرکت خود را از حرم مطهر به سمت چهارراه شهدا، خیابان معلم و بیت امام راحل آغاز کردند و با سر دادن شعارهای حماسی تنفر و انزجار خود را سران فتنه اعلام داشتند.

راهپیمایان در سراسر کشور همچنین در قطعنامه ای ضمن ابراز انزجار از فتنه گران و سران فتنه، خواستار محاکمه آنان از سوی دستگاه قضایی شدند و حمایت خود را از ولی فقیه اعلام کردند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات