۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۹۹۰۳۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

آمریکا و انگلیس عامل ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، آمریکا و انگلیس را عامل ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: امام راحل سه دهه پیش بر این مسأله تأکید ویژه داشتند که نشان دهنده هوشیاری و بصیرت امام راحل بود.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در جمع مردم رضوانهشر با گرامی‌داشت هفته وحدت، این هفته را یادگار ارزشمند امام راحل دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری این هفته زمینه تقویت وحدت مسلمانان را فراهم کردند.

وی، وحدت امت اسلامی را بزرگ‌ترین آرمان امام راحل برشمرد و خاطرنشان کرد: پس از امام راحل، مقام معظم رهبری نیز پرچم‌دار وحدت میان ملت‌های مسلمان هستند.

حجت الاسلام یاری، آمریکا و انگلیس را عامل ایجاد تفرقه و اختلاف در میان مسلمانان معرفی کرد و گفت: امام راحل سه دهه پیش بر این مسأله تأکید ویژه داشتند که نشان دهنده هوشیاری و بصیرت امام راحل بود.

وی، قومیت‌گرایی را مهم‌ترین برنامه دشمنان برای از بین بردن اتحاد و همدلی مسلمانان دانست و ادامه داد: مسلمانان باید هوشیار باشند استکبار جهانی با این پروژه شوم تنها به دنبال منافع استعماری خود در منطقه است.

حجت‌ الاسلام یاری با اشاره به این که دشمنان ملت‌های مسلمان با تفرقه و قومیت‌گرایی به دنبال استعمار کشورهای اسلامی هستند، بیان داشت: هوشیاری و وحدت مهم‌ترین سلاح برای خنثی‌کردن تلاش‌های مذبوحانه دشمن است.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که وحدت امت اسلامی مهم‌ترین عامل تقویت دین و نیز سبب اقتدار مسلمانان در دنیا خواهد شد، افزود: امروز دشمنان از وحدت میان مسلمانان به شدت هراس دارند.

حجت الاسلام یاری با اشاره به نقش تأثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در ترویج الگوی جامع حکومت اسلامی اظهار داشت: ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام، پرچمدار وحدت و برادری مسلمانان در جهان است.

وی با بیان این که امروز امت اسلام براى حیات، سربلندى و نجات خود و براى برافراشتن پرچم اسلام، به وحدت احتیاج دارد، ادامه داد: این وحدت با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و تقویت نقاط مشترک حاصل می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این که امروز ما شاهد یک بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه هستیم، گفت: ملت‌های مسلمان دنیا به این نتیجه رسیده اند که تنها در سایه اسلام و قرآن می توانند به سعادت واقعی دست یابند.

حجت الاسلام یاری، بیداری اسلامی امروز منطقه را مرهون انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند با توطئه افکنی در داخل کشور این بیداری اسلامی منطقه را تحت الشعاع قرار دهند.

وی حماسه 22 بهمن امسال ملت ایران گوشه‌ای از وحدت و همبستگی این مردم همیشه در صحنه عنوان کرد و ادامه داد: این حضور حماسی دشمنان را عصبانی کرده است./950/پ202/س
ارسال نظرات