۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۵۵۵۳۰
دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم:

یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود

یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود
اصفهان – عبدالله آبادی از برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علیرضا عبدالله آبادی یکشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در گلزار شهدای حرم مطهر محمد هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این یادواره را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جان فشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: سیره شهدا سیره انبیا است و اگر ما بتوانیم همان سیره را بر اساس تاکید رهبرمعظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای در میان نسل جوان تبیین کنیم قدمی هر چند کوچک در راه شهدا برداشته ایم.

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل گفت: ما باید زندگی شهدا را همان گونه که بودند و بدون اغراق بازگو کنیم چرا که شهدا به قدری بزرگ منش و حماسه آفرین بودند که هیچ نیازی به اغراق و مبالغه نداشتند.

به گفته وی بزرگترین خدمت به انقلاب بعد از شهادت، روایتگری برای شهدا است و کار روایتگری بهترین خدمت است.

وی با اشاره به رتبه نخست ایثارگری شهرستان آران و بیدگل در سطح کشور گفت: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه‌ی ما این است که یاد شهدا را که به خاطر آرمان‌های این مملکت از همه چیز خود گذشتند گرامی بداریم و زندگی آنان را الگو و سرمشق زندگی خویش سازیم.

عبدالله آبادی در پایان گفت: سخنران مراسم یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل، حجت الاسلام والمسلمین میر علی اکبری از راویان دفاع مقدس و مداح این محفل نورانی سید علی حسینی نژاد خواهند بود.

دبیر ستاد برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با دعوت از خانواده معظم شهدا برای شرکت در این مراسم تاکید کرد: اجرای گروه سرود هلال منیر از بخش‌های دیگر این مراسم مذهبی خواهد بود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات