۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۳۳۱
سال آینده؛

همایش بزرگ پیامبر اعظم در گرگان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان از برگزاری برگزاری همایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) و دشمن شناسی در این استان خبر داد.
همايش پيامبر اعظم


حجت الاسلام کریم رفیعی، مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد، گرگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان از برگزاری همایش پیامبر اعظم‌(ص) و دشمن‌شناسی در این استان خبر داد.

وی افزود: این همایش بزرگ در راستای ترویج فرهنگ تقریب و احیای تعالیم پیامبر گرامی اسلام سال آینده در گرگان برگزار خواهد شد.

مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان با اشاره به فراخوان عمومی برگزاری این همایش، خاطرنشان کرد:
 مفاهیم و کلیات، روش ها، بازتاب دشمن شناسی در تاریخ اسلام، راهکارهای مقابله با دشمن و سایر موضوعات مرتبط با عنوان همایش از جمله مهم ترین موضوعات این همایش است.

حجت الاسلام رفیعی، آخرین مهلت ارسال مقالات را 25 اسفند ماه امسال اعلام کرد و بیان داشت: علاقه مندان می تواند مقالات خود را به آدرس دبیرخانه همایش در گرگان، بلوار شهید مفتح، خیابان حوزه، جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان، معاونت پژوهشی و یا پست الکترونیک
hamayeshpyambar@yahoo.com ارسال کنند.

وی با بیان این که این همایش بزرگ با حضور شخصیت های حوزوی و دانشگاهی در گرگان برگزار خواهد شد، بیان داشت: علاقه‌مندان می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 01714422733-داخلی 121و 122 تماس حاصل کنند.

گفتنی است، همایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) و دشمن‌شناسی با همکاری مجتمع مذاهب واحد گرگان، مؤسسه فرهنگی میرداماد، صدا و سیمای مرکز گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان سال آینده در گرگان برگزار خواهد شد./950/پ202/س

ارسال نظرات