۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۰۷۰۵
امام جمعه آبادان:

نوروز مبنایی برای اصلاح کاستی‌ها باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان اظهار داشت: نوروز باید مبنایی برای اصلاح کاستی‌ها و ناتوانی‌ها مردم و مسؤولان باشد.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی‌اصفهانی، امام جمعه آبادان، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ورود به سال جدید باید توأم با تحول و تغییر باشد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: اگر نوع برخورد با خانواده مخدوش است در سال جدید باید اصلاح شود و اگر کاستی و ضعفی در مأموریت و مسئولیت ما به چشم می‌خورد باید اصلاح شود؛ نوروز نه تنها اصلاح درون قومی بوده بلکه یک اصلاح بین اقوامی است که در تاریخ به وضوح نمایان شده است. 

وی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: با دقت در پیشینه نوروز به این نتیجه می‌رسیم که این اصلاح‌ها مقطعی نیستند و تغییر اساسی و بنیادی ایجاد می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان، هماهنگی های صورت گرفته شده از سوِ مسؤولان اجرایی شهرستان آبادان را یادآور شد و گفت: خوشبختانه در سالی که گذشت مسؤولان و مدیران اجرایی شهر همکاری مطلوبی با نهاد امام جمعه داشتند.

وی با اشاره به این که رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و مطبوعات خدمات ارزشمندی در راستای انعکاس مشکلات مردم به مسؤولان داشتند، خاطر نشان کرد: در سال آینده مردم آبادان توقع دارند شاهد تغییرات بیشتری در سطح شهر باشند و بسیاری از مشکلات حل شود.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی با بیان این که شورای اداری باید تفاهمی میان مسئولان برای حل مشکلات فراروی مردم باشد و گفت: در سالی که گذشت تنها دو الی سه بار جلسه شورای اداری شهرستان تشکیل شد که امیدواریم در سال آینده این جلسات ماهانه یک‌بار برگزار شود؛ جلسات شورای اداری موجب هم‌پوشی و هم‌آوایی میان مسؤولان اجرایی شهر به‌منظور حل مشکلات مردم ایجاد شود./945/پ202/ص
ارسال نظرات