۱۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۱۳۳
عضو فراکسیون روحانیان مجلس:

12 فرودین نقطه عطفی سرنوشت ساز در تاریخ سیاسی ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دوازدهم فرودین ماه را یک روز مهم و نقطه عطفی سرنوشت ساز در تاریخ سیاسی ملت ایران دانست و گفت: به برکت مدل طراحی شده از سوی امام راحل امروز گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است.
حجت الاسلام علي بنايي
حجت الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سالروز استقرار نظام مقدس اسلامی، دوازدهم فروردین ماه را یک روز مهم در نظام اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه این روز برای ملت ایران روز جشن و شادی است، تصریح کرد: روز دوازده فروردین نقطه عطفی سرنوشت ساز در تاریخ سیاسی ملت ایران است، در این روز ملت ایران با رای مردم به جمهوری اسلامی سرافراز شدند.

این فعال سیاسی ادامه داد: امام راحل با تیزبینی و شناختی که داشتند تاکید کردند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیشتر و این مساله نشان می دهد که ما باید روی این اصل تکیه و برآن پافشاری کنیم.

حجت الاسلام بنایی تصریح کرد: امام راحل مدلی را طراحی کردند که رای مردم در آن مهم و سرنوشت ساز و مبنای آن نیز آموزه های دینی و اسلامی است و همین مساله نیز نظام اسلامی ایران را سرپا نگه داشته است و ما باید به آن توجه کنیم.

عضو مجمع هماهنگی پیروان خط امام و رهبری استان قم تاکید کرد: امروز در گوشه و کنار دنیا آثار و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران مشاهده می شود و گفتمان آن مخاطب های بیشماری پیدا کرده است.

حجت الاسلام بنایی یادآور شد: مدل و گفتمان طراحی شده از سوی جمهوری اسلامی اسلامی در کل دنیا مخاطب دارد و ما امروز امواج آن را در کشورهای دیگر از جمله مصر، تونس، بحرین، اردن و دیگر کشورهای عربی و اسلامی می بینیم.

وی استقلال و خوداتکایی را رمز موفقیت ملت ایران دانست و ابراز داشت: مردم ایران به سبب استقامت و پایداری به دنیا این پیام را دادند که می شود در سایه استقلال به همه چیز رسید و به بیگانه وابسته نبود.

حجت الاسلام علی بنایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه امید محرومان و مستضعفان جهان است، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی به عنوان نظامی تکیه گاه برای مستضعفان مطرح است و محور کار خود را عمل به رهنمودهای قرآن و اهل بیت(ع) قرار داده است. /924/ت302/ص
ارسال نظرات