۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۱۶۲۳
در آستانه نیمه شعبان؛

کنگره گفتمان مهدویت در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندرن از برگزاری کنگره بزرگ گفتمان مهدویت در استان خبر داد.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به ارائه فراخوان عمومی کنگره گفتمان مهدویت‌ گفت: این کنگره در آستانه نیمه شعبان در استان برگزار خواهد شد.

وی، غرب و مهدویت، آسیب‌شناسی مهدویت، ویژگی‌های عصر ظهور را از ‌مهم‌ترین محورهای کنگره گفتمان مهدویت مازندران اعلام کرد و بیان داشت: افزون بر این سی موضوع پیرامون مسائل مربوط به مهدویت و انتظار در فراخوان ارائه مقاله این کنگره اعلام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، آخرین ارسال آثار مقاله به دبیرخانه کنگره را 15 اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان باید مقالات خود را به صورت چکیده همراه با مقدمه، متن اصلی، نتیجه‌گیری و فهرست حداکثر در 20 صفحه تایپ شده به همراه سی دی مقاله به نشانی دبیرخانه کنگره واقع در بابل اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، واحد آموزش و پژوهش ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با با شماره 0111-‌2220421 تماس حاصل کنند.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: این کنگره از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران و با همکاری استانداری، بنیاد مهدویت استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که جلسات علمی کنگره پس از پایان رسیدن مهلت ارسال مقالات برگزار خواهد شد، ادامه داد: مقالات ارسالی از سوی استادان‌ مجرب حوزه و دانشگاه در کمیته علمی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و آثار برگزیده اعلام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: مقالات برگزیده افزون بر ارائه در روز برگزاری کنگره در قالب مجموعه مقالات نیز چاپ خواهد شد.

حجت الاسلام شکریان از برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی و پژوهشی همزمان با روز برگزاری کنگره خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه از برنامه‌های جنبی کنگره است که از سوی کمیته علمی کنگره برپا خواهد شد./950/پ202/س

ارسال نظرات