۲۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۶۲۸
اعتراف روزنامه آمریکایی نیویورک پست؛

بحرین در آستانه انفجاری بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با اعتراف به شرایط ویژه بحرین خواستار توجه به رای اکثریت شد.
بحرين
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نیویورک پست،این روزنامه می نویسد، بحرین در آستانه انفجاری بزرگ است.
 
این روزنامه در گزارشی نوشت مردم بحرین حق دارند که دولتی با رأی و خواسته خودشان داشته باشند و مسئولیت ها را براساس نسبت جمعیتی به صورت عادلانه تقسیم کنند.
 
در ادامه می افزاید: شیعیان 75 در صد از جمعیت بحرین را تشکیل می دهند ولی فقط 18 عضو از 40 عضو انتخابی پارلمان را در اختیار دارند.

این روزنامه آمریکایی می نویسد: بحرین در ماه گذشته شاهد اعتراضات فراگیر بوده است و در حال تبدیل شدن به بمب آماده است. این در حالی است که بحرین دومین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس و همسایه آن عربستان، بزرگ‏ترین صادر کننده نفت در جهان است.

در ادامه گزارش این روزنامه ادعا می کند که کشورهای خلیج فارس تاکنون 10 میلیارد دلار برای حل مشکلات این کشور کوچک پرداخته‏ و عربستان، کویت و امارات 4 هزار نیروی نظامی به این کشور ارسال کرده‏اند.

لازم به ذکر است بازداشت‏ها و کشتار بحرین تاکنون بیش از 800 بازداشتی و 150 نفر مفقودالاثر در بر داشته است. همچنین امریکا رژیم منامه را به گازهای عصبی مجهز کرده است و نیروهای امنیتی از این گازها علیه معترضان استفاده می‌کنند؛ با توجه به مستندات 9 پزشکی که قربانیان این سلاح مرگ‌بار را معاینه کرده‌اند، این امر کاملا ثابت شده است./982/گ
ارسال نظرات