۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۴۵۹۴
امام جمعه ساری:

ارزش‌های متعالی انقلاب چراغ هدایت نسل‌های آینده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ساری، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی اسلامی ایران یک تکلیف دانست گفت: ارزش‌های متعالی انقلاب به عنوان میراث پرچم‌داران این نهضت عظیم اسلامی چراغ هدایت نسل‌های آینده است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی استان، حفظ و حراست از اندیشه‌های متعالی شهدا را یکی از مهم‌ترین وظایف این سازمان اعلام کرد و گفت: امروز ترویج فرهنگ شهادت باید از سوی مسؤولان بیشتر در جامعه ترویج شود.

وی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جانشان سبب استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و امروز همه آحاد جامعه وظیفه سنگینی در برابر شهدا دارند.

امام جمعه ساری، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی اسلامی ایران یک تکلیف دانست و با تأکید بر این که همگان در برابر این ارزش‌ها مسؤول هستند، خاطرنشان کرد: ارزش‌های متعالی انقلاب به عنوان میراث پرچم‌داران این نهضت عظیم اسلامی چراغ هدایت نسل‌های آینده است. 

آیت الله طبرسی با اشاره به هجمه‌های گسترده غرب علیه ارزش‌های دینی جامعه اسلامی، ترویج ارزش های شهدای گرانقدر را بهترین راه برای خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: باید فرهنگ جهاد و شهادت را بیشتر در جامعه به ویژه برای نسل جوان نهادینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی را یکی از مهم‌ترین اهداف شوم دشمنان دانست و بیان داشت: امروز نظام سلطه برای رسیدن به این هدف شوم خود استراتژی نرم افزاری را دنبال می کند.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که نباید بگذاریم نسل جوان جامعه نسبت به آرا و اندیشه‌های شهدا بیگانه شوند، ادامه داد: جدایی جوانان از فرهنگ ایثار و شهادت خواست دشمنان است و مسؤولان فرهنگی باید در این خصوص برنامه‌ریزی ویژه داشته باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سرمایه‌گذاری کلام غرب علیه اعتقادات دینی نسل جوان، گرفتن هویت دینی نسل جوان را آرزوی دیرینه دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه استکبار با ترویج بی حجابی و بی عفتی از ما موفق تر بوده و متولیان امر نباید نسبت به این گونه مسائل بی تفاوت باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که هجمه های فرهنگی هر روز با اشکال جدید و جذاب وارد جامعه ما می شود، ادامه داد: نسل جوان جامعه ما در برخی مواقع به دلیل جذابیت‌های کاذب این هجمه ها در دام شیاطین گرفتار می شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود، خانواده های شهدا را چشم و چراغ ملت ولایت مدار ایران اسلامی معرفی کرد و ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید قدردان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشند.

وی همچنین بر رفع مشکلات فرزندان شهدا تأکید کرد و با بیان این که فرزندان شهدا سرمایه اصلی این نظام هستند، خاطرنشان کرد: مسرولان باید از این میراث ارزشمند به خوبی مراقبت کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات