۰۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۲۶۳
آیت الله مقتدایی:

رونق خصوصی سازی به نفع مردم و نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه، با اشاره به فواید خصوصی سازی و واگذاری امور به مردم، این مساله را دارای برکات و فواید بسیار زیاد برای مردم و جامعه دانست.
آيت‌الله مرتضي مقتدايي مدير حوزه‌هاي علميه آيت الله مقتدايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه مقتدایی روز دوشنبه در دیدار مسؤولان شرکت مخابرات کشور، با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بر ضرورت الگوگیری جامعه به ویژه پیروان اهل بیت(ع) از منش و شخصیت این بانوی گرامی تاکید کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با اشاره به فعالیت های شرکت مخابرات، به مسؤولان این شرکت ابراز داشت: امیدواریم آمدنتان به قم و دیدار با مراجع و علما باعث رشد معنوی و فرهنگی شما شود.

وی صنعت مخابرات را یک صنعت مهم و مورد نیاز جامعه و آحاد مردم دانست و تاکید کرد: خدمت در این شرکت در حقیقت خدمت به همه مردم به حساب می آید و اگر کارکنان و پرسنل این شرکت به این جایگاه واقف باشند و نقش خود را به درستی ایفا کنند، توفیق بزرگی نصیب شان شده است و باید نیت خود را خالص و برای خدا و خدمت به مردم کار کنند.

آیت الله مقتدایی در ادامه با اشاره به سهولت ارتباطات در مخابرات، ابراز داشت: اگر این عزیزان توجه به جایگاه کار خود بکنند، ارزش بالاترین خدمت رسانی به مردم نصیب شان شده است.

وی با بیان توصیه های اخلاقی به مسؤولان شرکت مخابرات تاکید کرد: خدا را شاکر باشید که خدمتی نصیب تان شده که ارزش بسیاری دارد.

آیت الله مقتدایی با تاکید بر ارتباطات سهل و آسان برای مردم از طریق شرکت مخابرات، ابراز داشت: مردم گاهی گلایه هایی دارند و انتظار از مسؤولان این است که در رفع این مشکلات گام بردارند و سعی کنند اشکالات موجود را برطرف کنند تا ارتباطاتی که مردم نیاز دارند به طور سهل و آسان در اختیارشان قرار گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی مسؤولان شرکت مخابرات گفت: خصوصی سازی که در این شرکت انجام شده امری مبارک است و سودی که از این طریق حاصل می شود به نفع مردم است.

وی تاکید کرد: ما دعا می کنیم که خداوند به شما توفیق دهد هر کاری که انجام می دهید برای خداوند تبارک و تعالی باشد و پاداش و اجر آن را در قیامت بدست آورید.

گفتنی است در ابتدای این دیدار پور رنجبر مدیر شرکت اعتماد مبین گزارشی از فعالیت های شرکت مخابرات ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات