۰۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۵۴۸۶
معاون استاندار آذربایجان غربی:

وحدت رمز تحقق کامل جهاد اقتصادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اداری خوی گفت: وحدت کلید اساسی و محور تحقق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی است.
غلامحسين عماري فرماندار خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، غلامحسین عماری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، در جلسه شورای اداری شهرستان خوی که با حضور حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی ریاست محترم جمهور برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد امید و نشاط در مردم از جمله محورهای اساسی شواری اداری شهرستان در سال گذشته بود که با عنایت خداوند و تلاش مسؤولان فضای شهرستان به کار و تلاش توأم با امید و نشاط تبدیل شد.

وی با اشاره به رویکرد فرهنگی دولت دهم در سال گذشته خاطر‌نشان کرد: برگزاری کنگره بیـــن‌المللی شمس تبریزی، معرفی شهر خوی به عنوان هجدهمین شهر فرهنگی کشور و برگزاری هفته کتاب تنها بخشی از فعالیت‌های فرهنگی شهرستان در سال گذشته بود.

فرماندار خوی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 90 به نام سال‌«جهاد اقتصادی » تأکید کرد: از ابتدای سال جاری در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب تلاش‌های مضاعفی در محور جهاد اقتصادی انجام شده که می‌توان حضور هیأت‌های اقتصادی ترکیه و ارمنستان در شهرستان و همچنین افزایش صادرات غیر نفتی از بازارچه مرزی را نمونه‌های بارزی از فعالیت‌های شهرستان در حوزه اقتـصادی عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود با تمجید از اهتمام ویژه شورای اداری شهرستان در جهت حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال بیان داشت: در سال گذشته سهم شهرستان در ایجاد اشتغال چهار هزار 309 نفر بود که با همت بالای مسؤولان شهرستان توانستیم برای چهار هزار و 360 نفر فرصت شغلی و کار ایجاد کنیم که امیدواریم با عنایت به افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان و گشایش مرز رازی امسال بیش از سال گذشته در جهت افزایش فرصت‌های شغلی موفق باشیم.

رییس شورای اداری خوی در پایان با تأکید به این که وحدت کلید اساسی و محور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهاد اقتصادی است، از اعضای شورای اداری به خصوص اعضای شورای تأمین درخواست کرد: با تعاون و همکاری در تقویت هرچه بیشتر وحدت و تأمین امنیت پایدار در منطقه تلاش مضاعف داشته باشند./938/پ203/س
ارسال نظرات