۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۷۸۶

ماهنامه سفیر هدایت در خوزستان منتشر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی حوزه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج)، از انتشار ماهنامه «سفیر هدایت» خبر داد و گفت: این ماهنامه متشکل از موضوعاتی در زمینه‌های اخلاقی، فرهنگی، امام‌شناسی، شبهه‌زدایی، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی، شیوه های تبلیغی، علوم مشورتی و تربیتی است.
سفيران هدايت


حجت‌الاسلام حسن آذر افروز، معاون پژوهشی حوزه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از انتشار ماهنامه «سفیر هدایت» خبر داد و گفت: این ماهنامه متشکل از موضوعاتی در زمینه‌های اخلاقی، فرهنگی، امام شناسی، شبهه زدایی، جامعه شناسی و روان‌شناسی، شیوه‌های تبلیغی، علوم مشورتی و تربیتی است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: برای جمع آوری مطالبی زیبا و نمونه در زمینه موضوعات ذکر شده فراخوانی را در سطح حوزه های علمیه اعلام کرده‌ایم که طلاب می توانند مطالب خود را در زمینه‌های مختلف برای انتشار به این ماهنامه تحویل بدهند.

حجت الاسلام آذر افروز، با بیان این که طلاب برای ارایه مطالب آزاد هستند، اظهار داشت: مطالب ارسالی با نام ارسال کننده منتشر خواهد شد.

معاون پژوهشی حوزه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) اضافه کرد: امتیازاتی برای گردآورندگان مقالات تخصیص می دهیم و با توجه به این امتیازات کمک هزینه ای به مقالات برتر ارائه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه افزود: با توجه به این که طلاب در طول سال تحصیلی باید تحقیقاتی را به معاونت مربوطه ارایه دهند، مقالاتی که برای ثبت در ماهنامه ارایه شود به عنوان یک تحقیق علمی از سوی طلاب سفیران هدایت قابل پذیرش خواهد بود.

حجت الاسلام آذر افروز تصریح کرد: ارایه مطالب خواندنی و جذاب در این ماهنامه فقط مختص طلاب حوزه‌های علمیه نیست بلکه همه اساتید و مبلغان نیز می‌توانند مقالات خود را برای انتشار به این نشریه ارسال کنند.

استاد حوزه علمیه به تشکیل کارگروه علمی برای این ماهنامه حوزوی اشاره کرد و گفت: این کارگروه علمی هفته‌ای یک بار با اساتید برجسته حوزه علمیه جلساتی را برگزار و نقاط قوت و ضعف موضوعات رسیده را بررسی می‌کند.

معاون پژوهشی حوزه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج)، در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری از چاپ این ماهنامه در روزهای آتی اذعان داشت: هفتاد درصد کار این ماهنامه به پایان رسیده و امیدواریم که بتوانیم تا روزهای آتی این ماهنامه را در بین حوزه های علمیه اهواز پخش کنیم./9461/ت302/ع

ارسال نظرات