۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۴۰۵
از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

معاون آموزش جامعةالمصطفی نمونه کشوری شناخته شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش جامعةالمصطفی العالمیه به عنوان معاون آموزش نمونه، اثرگذار و موفق کشوری انتخاب شد.
جامعه المصطفي العالميه


حجت‌الاسلام مسلم احمدلو، رییس گروه همکاری‌های علمی آموزشی المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از انتخاب معاون آموزش جامعةالمصطفی العالمیه به عنوان معاون آموزش نمونه، اثرگذار و موفق کشوری خبر داد.

وی افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراسمی را در هر سال با نام همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی کشور برگزار می‌کند که در چهل و یکمین همایش، معاون آموزش جامعةالمصطفی به عنوان معاون آموزش نمونه کشوری برگزیده شد.

رییس گروه همکاری‌های علمی آموزش المصطفی خاطرنشان کرد: مراسم چهل و یکمین همایش معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی کشور، 28 و 29 اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه مازندران در بابلسر برگزار شده بود.

وی گفت: در بخشی از متن تقدیرنامه این مراسم، با سپاس از تلاش‌های خالصانه حجت‌الاسلام محمدجواد زارعان، معاون آموزش جامعه‌المصطفی، از اِعمال مدیریت هوشمندانه، اصولگرایانه و ضابطه‌مند این معاونت برای تعالی و ارتقای علمی دانش‌پژوهان تقدیر به عمل آمده است.

حجت‌الاسلام احمدلو همچنین با اشاره به پیام تبریک حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعةالمصطفی العالمیه در این زمینه، اظهار داشت: وی در این پیام از خدمات گران‌سنگ حجت‌الاسلام زارعان و همکاران آن معاونت تقدیر کرده است.

وی ادامه داد:‌ رییس المصطفی در این پیام تصریح می‌کند «نگاه مثبت و تأییدآمیز یک نهاد رسمی از بیرون، به این نهاد مقدس حوزوی و مستقل، گویای توفیقات شما و دوستان آموزش و گروه‌های علمی تربیتی و استادان است»./920/ت302/ع

ارسال نظرات