۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۷۶۴۲

مراسم شکرگزاری نعمت ولایت در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم شکرگزاری نعمت ولایت فقیه در سالروز سوء قصد نافرجام به جان رهبر فرزانه انقلاب در تبریز برگزار شد.
ولايت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،‌ حجت اسلام مجتبی نظری، مسؤول سابق نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ششم تیرماه در این همایش که در سالن آموزش و پر.رش تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ششم تیر، یادآور حادثه ای است که چهره کریه و شوم منافقان داخلی را آشکار کرد.

وی خاطر نشان کرد: مبارزات رهبر فرزانه انقلاب پیش از انقلاب و روشنگری های ایشان پس از پیروزی نهضت اسلامی امام راحل، منافقان داخلی را بر آن داشت که تا ترور این شخصیت وارسته، به زعم خود براندازی انقلاب اسلامی را تسریع بخشند.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: گروهک فرقان در ششم تیر ماه به دنبال حذف تفکر انقلابی بود، غافل از اینکه خداوند قادر و متعال رهبر معظم انقلاب را ذخیره ای ارزشمند برای انقلاب اسلامی ایران قرار داده است.

وی با بیان اینکه اندیشه‌های گروهک فرقان برگرفته از اندیشه های فکری مجاهدین خلق بود، افزود: این گروهک از ابتدا مساله اسلام منهای روحانیت را مطرح کرد و به صورت علنی به مقابله با روحانیت آگاه، مجاهد و انقلابی پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حضرت آیت الله خامنه ای در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شصت بار زندانی یا تبعید شده اند، گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس، مقابله با جریانات مختلف انحرافی، روشنگری نسبت به توطئه گران داخلی و رهبری داهیانه انقلاب اسلامی، کارنامه ای درخشان از مجاهدت های امام خامنه ای در دفتر انقلاب به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر اینکه امام خامنه ای در خارج از مرزها از محبوبیت ویژه ای برخوردار هستند، اظهار داشت: همایش اخیر تبیین ابعاد شخصیتی حضرت آیت الله خامنه ای در لبنان، نفوذ فتاوای معظم له در کشورهای اسلامی و غیراسلامی و همچنین پیام های سازنده ایشان نشان از نعمتی بسیار ارزنده دارد که خداوند متعال به ملت ایران عطا کرده است.

همچنین فیروز رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در سخنانی اظهار داشت: واقعه ششم تیر سال 1360 هر چند تلخی ها و نگرانی هایی را به دنبال داشت، اما در نهایت موجب حفظ جان رهبر معظم انقلاب شد.

وی با تاکید بر آشنایی نسل جوان جامعه با تاریخ انقلاب اسلامی گفت: جوانان باید بدانند که این انقلاب به سادگی به دست ما نرسیده، از این رو باید با ولایت مداری و دفاع از حریم رهبری نظام به مقابله با جریانات انحرافی که به دنبال تضعیف ولایت هستند، پرداخت./935/پ202/ع

ارسال نظرات