۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۰۸۷
فردا؛

فراخوان شناسایی طلاب پژوهشگر حوزه علمیه خوزستان اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد ترویج فرهنگ پژوهش معاونت پژوهشی حوزه علمیه خوزستان از برگزاری نخستین فراخوان طلاب پژوهشگر‌ خبر داد.
فراخوان
حجت الاسلام قاسم محمد زاده، مسؤول واحد ترویج فرهنگ پژوهش معاونت‌ پژوهشی حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز‌ خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سرعت‌بخشیدن به کارها برای رسیدن به نقطه آرمانی در تمامی عرصه‌ها، آیین‌نامه اولین فراخوان طلاب پژوهشگر حوزه علمیه خوزستان از سوی معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان اعلام شد.

وی با اشاره به اهداف این فراخوان اذعان داشت: تشکیل پرونده پژوهشگران در بانک اطلاعاتی معاونت پژوهش مرکز مدیریت، شناسایی پژوهشگران و معرفی آثار پژوهشی برتر، جذب و ساماندهی پژوهشگران و نخبگان مدارس علمیه استان خوزستان، ارتقا بخشی سطح برنامه های پژوهشی مدارس علمیه استان، ساماندهی به مقالات و آثار علمی طلاب مدارس، مشارکت فعال طلاب و اساتید و نخبگان در امور پژوهشی از مهم‌ترین اهداف این فراخوان در سطح استان است.

مسؤول واحد پژوهشی ترویج فرهنگ پژوهش، با بیان این که مهلت نام‌نویسی تا سی ام شهریور ماه سال جاری است، تصریح کرد: طلاب علاقه‌مند به ‌نام‌نویسی در این فراخوان می توانند از اواسط تیر ماه با مراجعه به معاونت پژوهش مدارس استان خوزستان مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.

وی مدارک لازم جهت تکمیل ثبت نام را کپی شناسنامه و کارت ملی، 2 قطعه عکس پرسنلی رنگی و گواهی اشتغال به تحصیل تأیید شده از مدیریت مدرسه و داشتن حداقل یک اثر پژوهشی عنوان کرد.

حجت الاسلام محمد زاده در ادامه سخنان خود اضافه کرد: صدور کارت پژوهشگری، چاپ نشر آثار علمی طلاب در نشریات مطرح علمی کشور، اهداء بن کتاب، عضویت پژوهشگران در مرکز تخصصی امام حسن مجتبی(ع) به عنوان مرکز تخصصی فقه، استفاده از مزایا و امکانات کتابخانه های کشور، پرداخت حق الزحمه پدید آورندگان آثار علمی، شرکت پژوهشگران در کارگاه ها، همایش ها و نشست های پژوهشی از مزایای شرکت در این فراخوان به شمار می آید.

گفتنی است،‌ پژوهشگران برای دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی اهواز، چهار راه آبادان، جنب مسجد اعظم، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان ـ معاونت پژوهش مراجعه کنند و یا با شماره‌‌های 5520906-5548002-5510015-5547898 تماس بگیرند./9464/پ202/س

ارسال نظرات