۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۱۹۷

مستند نسل آفتاب در خوزستان ساخته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خوزستان، از تهیه مستند «نسل آفتاب» با محوریت فعالیت فرهنگی نماینده ولی فقیه در این استان خبر داد.
حجت الاسلام کلاه کج، رييس اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان خوزستان
حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تهیه مستند «نسل آفتاب» با محوریت فعالیت فرهنگی نماینده ولی فقیه در این استان به عنوان مؤسس اتحادیه انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: به زودی مستند فعالیت‌های 32 ساله این مجموعه دانش‌آموزی که به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی در سال 1358 و توسط نماینده ولی فقیه در استان راه اندازی شده با عنوان نسل آفتاب ساخته و تهیه می شود.

وی با بیان این‌که در این برنامه چگونگی شکل گیری و راه اندازی این مجموعه در استان از سوی آیت الله موسوی جزایری به عنوان مؤسس اتحادیه به تصویر کشیده می شود، تصریح کرد: همچنین از شهدای دانش آموز و کادر این مجموعه مطالب زیبایی عنوان شده و با تعدادی از مسئولان اتحادیه از اول انقلاب تاکنون مصاحبه هایی انجام شده است.

حجت الاسلام کلاه کج، در ادامه سخنان خود،‌ خاطر‌نشان کرد: این مستند برای نخستین‌بار در کشور ساخته می شود و در صورت با کیفیت بودن متن، محتوا و تصویر به عنوان الگویی در کشور برای دیگر استان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان یادآور شد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان به برکت خون شهدا و تلاش فرهنگی آیت الله موسوی جزایری از پر افتخارترین مجموعه های دانش آموزی در کشور محسوب می شود./9455/پ203/س
ارسال نظرات