۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۵۷۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

صدا و سیما از کارشناسان مذهبی ملی استفاده کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در مقاطع زمانی مختلف کارشناسان و سخنرانان خوبی که چهره ای ملی دارند به استان سفر می کنند و انتظار مردم خوزستان از صدا و سیمای استانی این است که از وجود آنها در برنامه های خود استفاده کند.
بلک، مدير کل اداره تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی دستگاه ها و سازمانهای موجود در استان خوزستان در برخی زمان‌های خاص و مناسبت‌های مختلف اقدام به دعوت از کارشناسان و سخنرانان سطح بالایی می کنند که جا دارد صداو سیمای خوزستان نیز در این مدت از وجود آنها بهره مند شود.

وی افزود: متاسفانه چنین دیدگاهی در صدا و سیمای خوزستان کمتر دیده می شود و ما انتظار داریم مدیران این رسانه با دعوت از این کارشناسان، کل مردم استان را از داشته‌های آنها بهره مند سازند و نباید از وجود این افراد در استان غافل بود.

مشاور فرهنگی استاندار خوزستان تصریح کرد: برای غنی سازی برنامه های دینی صداو سیمای خوزستان من پیشنهاد تشکیل کمیته معارف را می دهم تا این کمیته بتواند بخشهای دینی و مذهبی این رسانه را با برنامه ریزی و معرفی کارشناسان متخصص و زبده پربارتر و غنی تر کند.

حجت الاسلام بلک با تاکید بر افزایش همکاری صدا و سیما با برخی دستگاه های دولتی عنوان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و هماهنگی کرد که برخی برنامه های نشاط آوری که توسط برخی دستگاه های استان به مناسبت‌های مختلف اجرا و برگزار می‌شود با رعایت معیارهای صداو سیما و مسائل فرهنگی از رسانه ملی برای سایر مردم استان خوزستان نیز پخش شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ژایان سخنان خود، ابراز داشت: این کار با هماهنگی دستگاه های دولتی و این رسانه قابل اجراست و بی شک می تواند پیامدهای مثبتی برای استان داشته باشد که جا دارد این مورد در راس برنامه ریزی های صدا و سیما قرار گیرد./9455/پ203/س

ارسال نظرات